اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بار دیگر

مردم قرچک اهانت به ساحت رسول اکرم را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم بخش قرچک شهرستان ورامین با برگزاری راهپیمایی باشکوهی اهانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام (ص) را محکوم کردند.

مردم قرچک اهانت به ساحت رسول اکرم را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم انقلابی و شهیدپرور بخش قرچک لحظاتی پیش به همراه جمعی از روحانیون و تنی چند از مسئولان شهرستان و کسبه، فرهنگیان و دانش‌آموزان این بخش در یک راهپیمایی مردمی حمایت و ارادت قلبی خود را نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اعلام کرده و خشم و انزجار خویش را از اهانت‌کنندگان به پیامبر (ص) اعلام کردند.

این مراسم از مقابل مسجد جامع قرچک تا اداره آموزش و پرورش قرچک برگزار شد و راهپیمایان شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"،"مرگ بر اسرائیل"،"لبیک یا محمد...جانها فدای احمد" سر داده و مردم غیور و ولایتمدار قرچک با مشت‌های گره کرده انزجار و خشم خود از اقدام موهن اخیر را ابراز کردند.

برپایه گزارش‌های رسیده، جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی وصف ناپذیر و غیر قابل پیش‌بینی بود.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و اهانت‌های مستکبران به مقدسات خود را ببینیم.

یکی دیگر از راهپیمایان عنوان کرد: باید عاملان این اهانت مجازات شوند تا قلب مسلمین جهان آرام گیرد.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه و مسئول برگزاری مراسم‌های ملی و دینی قرچک طی سخنانی در این مراسم اقدام موهن مذکور را محکوم کرد و آن را نشانه ضعف منطق غرب در برابر دنیای اسلام دانست.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول