اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن خیران مسکن‌ساز صورت گرفت

احداث 420 واحد مسکونی برای محرومان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن خیران مسکن‌ساز خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 420 واحد مسکونی برای محرومان استان در حال احداث بوده که پیشرفت فیزیکی 15 تا 95درصدی دارد.

احداث 420 واحد مسکونی برای محرومان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محمدی اظهار کرد: در حال حاضر 420 واحد مسکونی برای محرومان خراسان جنوبی در حال احداث است که از پیشرفت فیزیکی 15 تا 95 درصدی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: 290 واحد در بیرجند، 70 واحد در فردوس، 20 واحد در خوسف، 20 واحد در حاجی‌آباد زیرکوه و 20 واحد در سربیشه ساخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ترکیب خوب انجمن خیران مسکن‌ساز استان، خواستار اجرای برنامه فرهنگی و ترویجی برای جلب حمایت‌های مردمی و کمک‌های خیران استان شد.

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم تصریح کرد: وضعیت کنونی پروژه‌های در دست اجرا از لحاظ فنی و کیفی در حد مطلوب است و بنیاد مسکن تاکنون توانسته با اقداماتی همچون اجرای عملیات نقشه‌برداری، تهیه نقشه و نظارت نقش پشتیبان را برای این انجمن ایفا کند.

امام‌جمعه بیرجند نیز در ادامه با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته برای توجه به محرومان خواستار سهولت در نحوه واگذاری واحدها به محرومان و همکاری و تعامل بیشتر مسئولان با انجمن خیران مسکن‌ساز استان شد.

حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی افزود: توجه به محرومان و مستضعفان یکی از اهداف و سیاست‌های اصلی نظام و انقلاب اسلامی است و امام (ره) نیز همیشه و به طور مستمر بر این مهم تاکید داشتند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول