اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین:

بسیج در بالاترین سطح آمادگی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز بسیج در بالاترین سطح آمادگی است، گفت: دشمنان توان عملی کردن تهدیدات خود را ندارند.

بسیج در بالاترین سطح آمادگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار علی فضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زنجان با اشاره به اینکه به لطف خدا امروز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور دارد، تصریح کرد: بسیج آماده‌تر از همیشه در بالاترین سطح آمادگی، آماده دفاع از نظام و انقلاب است.

وی به اجرای کاروان‌های راهیان نور در کشور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته قریب به 4 میلیون ایرانی با سفر به مناطق جنگی جنوب با رشادت‌های رزمندگان در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس آشنا شدند که بیش از 88 درصد آنها برای نخستین بار به این سفر اعزام شده بودند.

فرمانده قرارگاه هادی با بیان اینکه سال گذشته 900 هزار دانش‌آموز از مناطق جنگی جنوب بازدید کردند، افزود: امسال نیز با همکاری آموزش و پرورش بیش از یک میلیون دانش‌آموز و فرهنگی از نقاط مختلف کشور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از 11 مهر ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: تا امروز 50 هزار دانش‌آموز با همکاری آموزش و پرورش در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شده‌اند.

سردار فضلی با اشاره به برگزاری نمایش رزم برای دانش‌آموزان گفت: در سال‌های گذشته در سه نقطه نمایش رزم اجرا می‌شد که امسال تلاش می‌شود در چهار نقطه برگزار شود.

وی در ادامه فتنه 88 را یک حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب نام برد و گفت: در این حادثه دشمنان خارجی با فریب خوردگان داخلی پیوند خورده بودند تا فتنه بزرگی را به نام مردم تمام کنند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین بصیرت‌افزایی، گردهمایی‌های سیاسی، روشنگری، بهره‌گیری از متون قرآنی و آشنایی با تکلیف را از رسالت‌های مهم بسیج دانست و گفت: برنامه‌های بسیار خوبی در راستای بصیرت‌افزایی توسط بسیج اجرا می‌شود.

وی در ادامه در مورد پهباد حزب‌الله و پرواز آن بر روی فضای فلسطین اشغالی گفت: این امر قدرت حزب‌الله را به نمایش گذاشت.

سردار فضلی با اشاره به اینکه حزب‌الله امروز در بالاترین حد قدرت خود قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم دشمنان حماقت نکنند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره تهدیدات دشمنان علیه کشورمان گفت: آنها توان اجرایی کردن تهدیدات خود را ندارند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول