اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

دانشجویان طعمه افراد حزب‌طلب نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: دانشجویان مراقب باشند که در انتخابات ریاست ‌جمهوری با انتخاب درست افراد، طعمه حزب‌طلب‌ها نشوند.

دانشجویان طعمه افراد حزب‌طلب نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد ظهر امروز در جشن دانایی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با اشاره به روایات و احادیثی از ائمه ‌اطهار(ع) اظهار داشت: رسیدن به موفقیت و مقصد الهی نیاز به پشتکار و تلاش دارد که این مهم در دانشگاه‌های ما مهیا است.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دانشجویان، گفت: دانشجویان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فعالیت کنند اما در انتخابات سیاست‌زده نشوند و بستر را برای فعالیت افراد حزب‌طلب هموار نکنند چراکه این یک طعمه است.

امام جمعه اسدآباد در ادامه برگزاری جشن دانایی در دانشگاه پیام نور را ارج نهادن و قدرشناسی از علم و دانایی خواند و افزود: سرچشمه همه خیرات در دنیا و جهان دانایی و منشأ همه زشتی‌ها و بدی‌ها، جهل و نادانی است که می‌طلبد دانشجویان با تقویت علم و دانش خود همواره در رسیدن به دانایی و خوبی‌ها قدم بردارند.

حسینی‌مجد با بیان اینکه دانشجویان باید جوانی، صحت و سلامتی، فراغت و زندگی سالم در دنیا را غنیمت بشمارند، تصریح کرد: انسان‌های شایسته افرادی هستند که مقصد الهی را پیش گرفته‌اند و دشمن نیز این افراد را نشانه رفته که دانشجویان نخبه و رشدیافته جزو این افراد هستند.

وی با تأکید بر تقویت باورها و اعتقادات دانشجویان، خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند ببینند که جوانان ایران در زمینه‌های مختلف علمی به موفقیت دست یافته‌اند و همیشه با ترفند و توطئه‌ها به دنبال ضربه‌ زدن به این قشر هستند.

مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد نیز در این جشن از ورود 666 نفر دانشجوی جدید به این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال ظرفیت پذیرش 20 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را نیز داشتیم.

حجت‌الاسلام مهدی جوادی بزرگترین مصیبت در دنیا را نداشتن علم و شعور کافی دانست و افزود: حرف زدن اضافی هنر نیست بلکه حرف زدن کافی و عملی در زمان خود هنر است.

وی با تأکید بر احترام گذاشتن به محل و حوزه علم و دانش از دانشجویان خواست قدر فرصت زندگی و کسب علم را بدانند و بیهوده عمر خود را تلف نکنند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول