اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پردیس قم دانشگاه تهران

جشنواره احکام دانشجویی در سراسر کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جشنواره احکام دانشجویی به همت پردیس قم دانشگاه تهران در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

جشنواره احکام دانشجویی در سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: برگزاری جشنواره احکام دانشجویی یکی از فعالیت‌هایی است که در این رابطه انجام می‌شود.

مسلم محمدی با اشاره به کشوری بودن این جشنواره ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های استان قم در زمینه مسائل مذهبی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری این جشنواره را به پردیس قم دانشگاه تهران واگذار کرده است.

وی ظرفیت‌های پردیس قم دانشگاه تهران را در مسائل مذهبی و علوم انسانی کم‌نظیر خواند و خاطر نشان کرد: موقعیت این دانشگاه و نزدیکی به حوزه علمیه قم موجب شده است تا پردیس قم نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری این جشنواره‌ها در سراسر کشور توسط مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها پیگیری شده و برندگان در مرحله نخست در دانشگاه‌ها تجلیل می‌شوند.

معاون دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران اضافه کرد: مرحله کشوری این جشنواره در پردیس قم دانشگاه تهران با حضور دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری جشنواره فیلم‌های کوتاه در ارتباط با بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در سال جاری در پردیس قم دانشگاه تهران پیگیری می‌شود.

محمدی اضافه کرد: در این جشنواره دانشجویانی که در زمینه فیلم‌سازی مستعد هستند آثار خود را در رابطه با بیداری اسلامی در معرض نمایش می‌گذارند.

وی افزود: برنامه‌های اردویی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری برای دانشجویان و اساتید پردیس قم دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: بخشی از برنامه‌های اردویی که برای اساتید برگزار می‌شود در راستای شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نخبگان دانشگاه‌ها طراحی شده است.

وی گفت: اساتید در جریان برگزاری این اردوها با صنایع مهم کشور که توسط متخصصان جوان طراحی و ساخته شده است، آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول