اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

توجه به تزکیه معنوی از لغزش دانشجویان در زندگی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: توجه به تزکیه معنوی قبل از تعلیم توسط اساتید در سرکلاس‌ها، عامل مهمی است که از لغزش دانشجویان در زندگی جلوگیری می‌کند.

توجه به تزکیه معنوی از لغزش دانشجویان در زندگی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی، ظهر امروز در جمع اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی قوه قضاییه زنجان، آغاز سال تحصیلی جدید در این مرکز را به اساتید و دانشجویان آن تبریک گفت.

وی با اشاره اینکه نمره دروس به عنوان امانت در نزد اساتید است، اظهار داشت: توجه به کیفیت تدریس یکی از موارد بسیار مهمی است که می‌بایست توسط اساتید در مرکز رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان همچنین ابراز امیدواری کرد: با تشکیل هسته علمی برای عملی کردن اهداف مرکز بتوانیم فارغ‌التحصیلانی با مرتبه علمی بالا داشته باشیم.

پیش از سخنان رئیس کل دادگستری استان، اساتید مرکز ضمن ارائه دیدگاه‌ها و نظرات به برخی مشکلات موجود در مرکز اشاره کرده و خواستار بالا بردن سطح علمی مرکز با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و همچنین تشکیل شورای علمی و یا هیئت علمی برای ممیزی دروس تخصصی و سرفصل دروس برای ارائه به دانشجویان شدند.

در ابتدای این جلسه سرپرست مرکز با ارائه گزارش مختصری از روند فعالیت مرکز اعلام کرد: در حال حاضر 548 نفر دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز مشغول به تحصیل هستند و تاکنون تعداد 247 نفر فارغ التحصیل شده‌اند.

شایان ذکر است، در پایان از زحمات علی‌بابایی مسئول امور مالی مرکز آموزش علمی کاربردی قوه قضاییه زنجان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول