اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز در توهین به پیامبر همچنان ادامه دارد

دانشجویان آملی هتک حرمت به پیامبر(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آمل ظهر امروز در راهپیمایی اعتراض‌آمیز هتک حرمت به پیامبر(ص) را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان اصلی این اقدام پست شدند.

دانشجویان آملی هتک حرمت به پیامبر(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان ظهر امروز در راهپیمایی اعتراض‌آمیز هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان اصلی این اقدام پست شدند.

این حرکت خودجوش دانشجویی در آمل از میدان قائم تا میدان 17 شهریور ادامه داشت که اقشار فرهیخته و فرهنگی کشورمان در این راهپیمایی چند کیلومتری اعتراض و انزجار خود را نسبت هتاکان به ساحت پیامبر اسلام و عاملان ساخت فیلم موهن نشان دادند.

آنها با فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس» عاملان اصلی اهانت به اهل بیت، پیامبر اکرم و قرآن کریم را سران استکباری دانستند که از سالیان درازی با هزینه‌های هنگفت بساط اسلام‌هراسی و توهین به اهل بیت را برای به خروش آوردن مسلمانان جهان گسترانیده‌اند.

دانشجویان انقلابی این شهرستان در بخش دیگری از شعارهای خود بصیرت، اطاعت از ولایت فقیه و رهبری انقلاب را مهم‌ترین اصل برای خروج از هرگونه تحریم و توطئه شوم دشمنان علیه ایران اسلامی دانستند و یادآور شدند که در روزگار جنگ نرم با اطاعت از ولی امر مسلمین می‌توان از هر گژی و بیراهه‌ای جان سالم به در برد و در زیر خیمه ولایت امنیت را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول