اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارکنان سپاه صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در زرند

خبرگزاری فارس: سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان به صورت منطقه‌ای و با حضور کارکنان پایور و وظیفه سپاه شهرستان‌های زرند و کوهبنان به میزبانی سپاه زرند برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان زرند، مرحله مقدماتی سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان به صورت منطقه‌ای و با حضور کارکنان پایور و وظیفه سپاه شهرستان‌های زرند و کوهبنان به میزبانی ناحیه مقاومت سپاه زرند برگزار می‌شود.

این مرحله از مسابقات در رشته‌های حفظ 10 و پنج جزء قرآن کریم، قرائت، ترتیل، مفاهیم سطح یک و دو و اذان با حضور بیش از 70 نفر از کارکنان پایور و وظیفه این نواحی در سپاه شهرستان زرند برگزار و نفرات اول این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

همچنین آزمون طرح الحافظون با عنوان حفظ یک جزء قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه سپاه زرند با حضور 40 نفر از شرکت کنندگان برگزار و افرادی که بتوانند بیش از 80 درصد امتیاز را در این طرح به دست آورند از جوایز سفر به مشهد مقدس و مبلغ یک‌میلیون ریال هدیه نقدی از طرف روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان بهره‌مند می‌شوند.

مسابقه چهل حدیث علوی ویژه کارکنان پایور و وظیفه با موضوع چهل حدیث نماز بر اساس آیات و روایات از معصومین (ع) در مورد نماز با حضور 25 نفر از کارکنان پایور و وظیفه برگزار و به پنج نفر برتر سفر مشهد مقدس اهدا شد.

کسب رتبه نخست کشوری توسط خانواده سپاه زرند

بنابراین گزارش، طاهره محمدی از خواهران بسیجی شهرستان زرند و همسر یکی از پاسداران این ناحیه در مسابقه قرآن کریم و در رشته مفاهیم از بین 700 شرکت کننده از سراسر کشور رتبه اول این دوره از مسابقات را به دست آورد.

مسابقه مفاهیم قرآن کریم ویژه کارکنان شاغل، بازنشسته و همسر و فرزندان دختر و پسر شهرستان زرند با عنوان قرآن در خانه در دو مرحله شهرستان و استان برگزار که در مرحله شهرستان چهار نفر از همسران پاسدار این ناحیه به مرحله استانی راه پیدا کردند.

در مرحله کشوری این دوره از مسابقات که به میزبانی مرکز فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در شهر مقدس قم برگزار شد، از شهرستان زرند طاهره محمدی، بتول عربپور، مهری ایرانمنش و فاطمه‌السادات تهامی به همراه 28 نفر از نفرات برتر استانی اعزام شدند که طاهره محمدی از بین 700 نفر از همسران و فرزندان دختر پاسدار سپاه رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول