اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد بحران فهرج:

امکانات فهرج جوابگوی شرایط بحرانی نیست

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد بحران شهرستان فهرج گفت: امکانات و تجهیزات موجود در این شهرستان با توجه به اینکه جدید‌التاسیس است، جوابگو نبوده و دستگاه‌های عمل کننده نیاز به تجهیزات بیشتری دارند.

امکانات فهرج جوابگوی شرایط بحرانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، بهنام فراقی پیش از ظهر امروز در مانور مدیریت بحران ‌‌شهرستان ‌با اشاره به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی ‌و لزوم آمادگی دستگاها‌ در عرصه امداد و نجات اظهار داشت: این مانور بدون اطلاع قبلی و با مشارکت مطلوب 30 دستگاه اجرایی در شهر بر‌گزار شد.

وی افزود: امکانات و تجهیزات موجود در این شهرستان با توجه به اینکه جدید‌التاسیس است، جوابگو نبوده و دستگاه‌های عمل کننده نیاز به تجهیزات بیشتری دارند. 

علیرضا شهمراد‌زاده شهر‌دار فهرج نیز در این مانور اظهار داشت: نیرو‌های آتش‌نشانی به موقع در محل حادثه حضور یافتند، اما‌ یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای این شهرستان کافی نیست و ‌نیاز به ‌تجهیزات بیشتری در این زمینه‌ داریم. 

مجتبی شهمراد‌زاده مدیر دبیرستان باقرالعلوم فهرج نیز که در این مانور در آنجا به اجرا درآمد، حضور نیروهای امدادی ‌هلال‌احمر و شبکه بهداشت ‌شهرستان فهرج را بسیار خوب دانست.

وی افزود: حضور به موقع نیرو‌های امدادی متشکل از هلال‌احمر، مراکز درمانی، رسیدگی اولیه به مجروحان، انتقال بیماران به مراکز درمانی ‌و بر پایی چادر‌های امدادی و درمانی‌از اقدامات دستگاه‌های عمل کننده در این مانور ‌بود.

شهمرادزاده ابراز داشت: نیروهای انتظامی نیز با حضور به موقع ‌امنیت را در مناطق زلزله زده فرضی بر‌قرار کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول