اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبارز بحرینی:

مردم بحرین در مقابل تمام استکبارگران جهانی ایستادگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مبارز بحرینی گفت: مردم بحرین فقط در حال ایستادگی در برابر ظلم آل‌خلیفه نیستند بلکه در مقابل تمام استکبار جهانی استقامت می‌کنند.

مردم بحرین در مقابل تمام استکبارگران جهانی ایستادگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پدر علی جواد الشیخ بحرینی شهید بحرینی صبح امروز و مراسم پاسداشت بیداری اسلامی و شهدای بحرین که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بحرین در بقعه امامزاده سید محمد برگزا رشد، اظهار کرد: پسرم در عید فطر هنگامی که به قبرستان برای خواندن فاتحه بر مزار پسر عمه‌اش می‌رفت به شهادت رسید.

وی ادامه داد: تیرهای شلیک شده از فاصله سه متری به وی اصابت کرده است و گازهای سمی موجود در این اسلحه‌ها سبب شهادت این شهید است.

این فعال اجتماعی بحرینی ادامه داد: اقدامات وحشی‌گرایانه نظام آل‌ خلیفه سبب شده است تا بسیاری از فرزندان سرزمین بحرین به ‌صورت ناجوانمردانه به شهادت برسند.

پدر شهید بحرینی خاطرنشان کرد: سپر جزیره به معنای دخالت نکردن به موضوعات داخلی کشورهای منطقه است که در مورد بحرین این موضوع نقض شده است.

وی اظهار کرد: سپر جزیره به بهانه حمایت از مردم بحرین وارد شدند و دیری نگذشت که به سرکوب مردم بحرین پرداختند.

این فعال اجتماعی بحرین گفت: 110 نفر در بحرین به شهادت رسیده‌اند، با وجود اینکه سپر جزیره هنوز وجود دارد اما استکبار به کشتار مردم بحرین ادامه می‌دهد.

پدر شهید بحرینی ادامه داد: آنانی که از نظام استکباری حمایت می‌کنند مسئول این کشتارهای بی‌رحمانه هستند، آمریکا تاکنون از پادشاهی آل‌ خلیفه حمایت کرده است و عربستان نیز در کشتار مردم بحرین دخالت دارد.

وی تاکید کرد: نظام آل‌خلیفه با نظام یزید هیچ تفاوتی ندارد زیرا در حال جنگ با قرآن و نابودی مساجد هستند.

این فعال اجتماعی بحرینی اظهار کرد: از هنگام شروع حملات به بحرین تاکنون 35 مسجد تخریب شده است و این در حالی است که همزمان با این حملات و تخریب‌ها آنان به ساختن بزرگ‌ترین کلیسا در خلیج مشغول هستند.

پدر شهید بحرینی تاکید کرد: مسئولیت کشتار، اسیران و آوارگی‌های بحرین متوجه پادشاه عربستان است.

وی یادآور شد: مردم بحرین فقط در حال ایستادگی در برابر ظلم آل‌خلیفه نیستند بلکه در مقابل تمام استکبار جهانی استقامت می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول