اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش «رهبران در بند» عنوان شد

تاکید پدر شهید 14 ساله بحرینی بر مجازات آل‌خلیفه

خبرگزاری فارس: پدر یکی از شهدای بحرینی با بیان اینکه حمد بن ‌عیسی‌ آل ‌خلیفه مسئول تمام جنایت‌های رخ داده در بحرین است، تصریح کرد: من به نیابت از شهید خودم و سایر شهدای انقلاب بحرین، تمام مسئولیت جنایات را به رأس نظام متوجه می‌دانم.

تاکید پدر شهید 14 ساله بحرینی بر مجازات آل‌خلیفه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم جواد الشیخ در همایش «رهبران در بند» که با حضور نمایندگان گروه‌های انقلابی و خانواده‌های زندانیان و خانواده شهدای بحرین در سالن همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد به بیان برخی از خصوصیات این جوان شهید پرداخت و گفت: این شهید التزام کامل به فرایض دینی داشت و به نماز و روزه پایبند بوده و از اخلاق حسنه‌ای برخوردار بود.

وی با بیان اینکه این شهید رفتار خوبی با مردم داشت، اظهار کرد: شهید علی جواد‌الاشیخ حضور قوی در فعالیت‌های دینی و به خصوص حضور در تظاهرات مسالمت‌آمیزی که در انقلاب بحرین برگزار می‌شد، داشت.

پدر شهید بحرینی با اشاره به نحوه شهادت فرزند جوانش گفت: آنچه برای این شهید روی داد قتل عمد بود به گونه‌ای که او از مسافت کمتر از سه متر در معرض شلیک گلوله‌های آل‌خلیفه قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی افزود: این رژیم جنایت‌کار به این حد نیز بسنده نکرد و گاز‌های سمی را به سمت خانه‌های ما و تمام مناطق بحرین شلیک کرد.

پدر شهید علی جواد الشیخ با بیان اینکه ما از دست این رژیم جنایتکار آل خلیفه در رنج هستیم و مطالبه خودمان را سقوط و براندازی این رژیم قرار دادیم، اظهار کرد: بسیاری از جوانان بحرین در زندان‌های آل خلیفه و در زیر شکنجه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهدا شاهدان عینی و گواه جنایت‌های آل خلیفه خواهند بود اظهار کرد: این جنایتکاران ظالم در روز قیامت قصاص خواهند شد.

جواد‌الشیخ با اشاره به برخی از جوانانی که از سوی نظام آل خلیفه به اعدام محکوم شدند بیان کرد: این جوانان در زندان‌ها به بدترین شکل مورد شکنجه قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حمد بن ‌عیسی‌ آل ‌خلیفه مسئول تمام جنایت‌های رخ داده در بحرین است، تصریح کرد: من به نیابت از شهید خودم و سایر شهدای انقلاب بحرین، تمام مسئولیت جنایات را به رأس نظام متوجه می‌دانم و خواستار مجازات آن هستم.

پدر شهید علی‌ جواد‌الشیخ با اشاره به سایر جنایت‌های آل خلیفه در بحرین گفت: آل خلیفه بیش از 35 مسجد را در بحرین به آتش کشید و قرآن‌ها را سوزاند.

وی با اشاره به هتک حرمت و تعرض به زنان توسط حکومت بحرین اضافه کرد: آحاد ملت بحرین از پیر و جوان، خرد و کلان در رنج به سر می‌برند و در معرض این ظلم و ستم‌ها قرار گرفته‌اند.

جواد‌الشیخ با بیان اینکه من به عنوان پدر شهید از همبستگی‌ ملت‌های ایران و سایر ملت‌ها با مردم بحرین خوشحال هستیم خاطر نشان کرد: ما طالب سقوط و براندازی رژیم آل خلیفه هستیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول