اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مبارز بحرینی:

مبارزان محکوم به اعدام بحرینی شهدای زنده هستند

خبرگزاری فارس: یک مبارز بحرینی گفت: مبارزان محکوم به اعدام بحرینی شهدای زنده هستند.

مبارزان محکوم به اعدام بحرینی شهدای زنده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ربابه سنکیس صبح امروز در مراسم پاسداشت بیداری اسلامی و شهدای بحرین که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بحرین در بقعه امامزاده سید محمد برگزار شد، اظهار کرد: از سوی خانواده‌های شهدا، اسرا و ملت بیدار و مبارز بحرین به مردم ایران سلام و درود می‌فرستیم.

وی افزود: در بحرین انقلاب‌های متعددی پس از استقلال یافتن از بریتانیا رخ داد اما این انقلاب اخیر به سبب بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است.

فعال اجتماعی بحرینی در مورد شهادت یکی از شهدای بحرین به نام «محمود ابو تاکی» یادآور شد: این شهید به وسیله سلاح‌های ممنوعه به شهادت رسیده است این در حالی است که افرادی که سبب به شهادت رساندن این شهید بزرگوار شده‌اند به عنوان قاتل قصاص نمی‌شوند بلکه تبرئه می‌شوند، این اعمال توسط آل‌خلیفه انجام می‌شود.

سنکیس ادامه داد: در بحرین اسرایی در زندان‌های این ظالمان قرار دارند که از آنان به زور اعتراف گرفته‌اند، ما در بحرین مبارزان محکوم به اعدام را شهدای زنده می‌نامیم.

وی تصریح کرد: انقلاب بحرین مانند انقلاب کربلا است زیرا هنگامی که در دادگاه نظامی حضور پیدا می‌کردیم در مورد اعدام دوستان‌مان شاهد ظلم‌های فراوان در دادگاه بودیم و ناخودآگاه به یاد حضرت زینب (س) افتادیم.

فعال اجتماعی بحرینی خاطرنشان کرد: زندانیان در زندان‌های آل‌خلیفه در وضعیت بسیار دشواری به سر می‌برند و در مورد مجروحین نیز هیچ رسیدگی برای معالجه آنان انجام نمی‌شود.

وی یادآور شد: در تمام تلفنی روز گذشته مردم بحرین شکایت خود را از آل‌خلیفه و ظلم استکبار به امام رضا (ع) ارسال کردند.

سنکیس تاکید کرد: زنان دوشادوش مردان در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل در بحرین حضور دارند این در حالی است که در زندان‌های آل‌خلیفه هتک نوامیس نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول