اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان‌رضوی:

سانسور خبری رسانه‌های مستکبر در مورد شهدای بحرین ظلم‌ آشکار در منطقه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف خراسان‌رضوی گفت: سانسور خبری رسانه‌های مستکبران در مورد شهدای بحرین ظلم‌ آشکار در منطقه است.

سانسور خبری رسانه‌های مستکبر در مورد شهدای بحرین ظلم‌ آشکار در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد صبح امروز و در مراسم پاسداشت بیداری اسلامی و شهدای بحرین که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بحرین در بقعه امام‌زاده سید محمد برگزار شد، اظهار کرد: نماز، قرائت قرآن، مفاتیح‌الجنان و صحیفه سجادیه به عنوان ثروت و سرمایه‌هایی هستند که انسان می‌تواند خلوت بین خود و خدای خویش را با این سرمایه‌ها به ‌صورت ارزشمند پر کند.

وی افزود: امروز همه جمع شده‌ایم تا هم‌صدایی و همراهی خود را برای پشتیبانی از مردم مسلمان بحرین اعلام کنیم.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: احیای ارزش‌های انقلابی و اسلامی امام خمینی (ره) در منطقه، خاورمیانه و جهان سبب بیداری اسلامی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی تصریح کرد: قرآن و ائمه معصومین (ع) به عنوان سرمایه‌های اسلام در مقابل افرادی که دست‌شان به خون ملت بحرین آلوده است، مانند یک سنگر قدرتمند هستند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم برای میثاق و بیعت با مردم مسلمان بحرین برگزار شده است زیرا آنان با سجاده‌های دعا، آموزه‌های قرآن و نبی اکرم (ص) در ارتباط هستند.

گنابادی‌نژاد تاکید کرد: امروز پرچم‌دار بیداری اسلامی در جهان رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای هستند و با آغاز بیداری اسلامی بسیاری از مستکبران در منطقه نابود شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی اظهار کرد: گرچه تاکنون بیشترین ظلم از طریق حاکمان مستبد بحرین در مورد شیعیان رخ داده است، اما با ایستادگی و مقاومت پیروزی متعلق به ملت مظلوم بحرین است و حاکمان ظالم به زودی نابود خواهند شد.

وی یادآور شد: گلوله باران مردم بحرین توسط مزدوران سعودی، سانسور خبری رسانه‌های مستکبران در مورد شهدای بحرین و مظلومیت آنان به عنوان ظلم‌های آشکار در منطقه به ‌شمار می‌روند، این در حالی است که جوامع غربی همیشه خود را داعیه‌دار حقوق بشر می‌داند اما به صورت شفاف به ساده‌ترین اصول حقوق بشری احترام نمی‌گذارد.

گنابادی‌نژاد افزود: مبارزه مردم بحرین تا پیروزی اسلام بر کفار و استکبار ادامه خواهد داشت و این  یک جهاد ارزشمند است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول