اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم:

مرگ حکومت بحرین آغاز سقوط حکومت‌های پوشالی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم گفت: مرگ حکومت پوشالی حاکم در بحرین، مرگ حکومت‌های پوشالی منطقه است.

مرگ حکومت بحرین آغاز سقوط حکومت‌های پوشالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در همایش «رهبران در بند» که با حضور نمایندگان گروه‌های انقلابی و خانواده‌های زندانیان و خانواده شهدای بحرین در سالن همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار کرد: صحنه کوچک کربلا با 72 شهید اجازه نداد حرکت نبوی به حرکت اموی تبدیل شود و یک مسیر تاریخی اصلاح شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز مردم بحرین برای آزادی یک کشور نمی‌جنگند تصریح کرد: امروز مردم بحرین با نفاق و کفر عربی، قطری و سعودی در حال جنگ است که از کفر آمریکا بدتر است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم با اشاره به اینکه این کفر، کفر مخفی و اموی است اظهار کرد: اینها همان معاویه‌هایی هستند که می‌خواهند جای رسول‌‌الله بنشینند در واقع اینها خادم‌الحرمین نیستند خازن‌ الحرمین و موجب ذلت حرمین هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب بحرین در حال مبارزه با تمامیت نفاق عربی است ابراز کرد: بحرین یک کشور کوچک است اما با یک نفاق و کفر بزرگ و یک غده سرطانی که در حال از پای درآوردن پیکر جهان اسلام است می‌جنگد.

نواب با اشاره به اینکه در چشم و دل من بحرین کشور کوچکی نیست تاکید کرد: مردم بحرین در حال انجام کاری بزرگ هستند و در واقع کار آنها خیلی سخت‌تر از کسانی است که در صحنه با کفر روبه‌رو می‌شوند.

وی جنگ مردم بحرین با نفاق را سخت‌تر از مقابله حزب‌الله با صهیونیست‌ها دانست و خاطر نشان کرد: تکلیف آن کفری که در جنوب لبنان بود روشن بود، اما نفاق خیلی دردآور است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم یادآور شد: انقلابیون بحرین با کسانی می‌جنگید که در هیمنه و لباس رهبران جهان اسلام ظاهر می‌شوند ولی حقیقت این است که اینها رهبران و پشتیبانان کفر جهانی هستند و در واقع نفت عربستان و گاز قطر این کفر را در منطقه ما زنده نگه داشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران نیز در دو جبهه با منافقین و صدام بعثی در جنگ بود یادآور شد: جنگ در جبهه‌های جنگ کاملا روشن و تکلیف با دشمن روبه‌رو روشن بود اما منافق از پشت سر می‌زند.

نواب افزود: افرادی از بزرگان، رجال و دولتمردان را در جنگ با نفاق از دست دادیم که در جنگ هشت ساله با صدام از دست ندادیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ نفاق بسیار سخت است‌ اظهار کرد: جنگ مردم بحرین نه جنگ شیعه و سنی و نه جنگ طائفه‌ای و نه جنگ سرزمین است،‌ بلکه جنگ با کفر پنهان است که بسیار دردآور، تلخ و سخت است و احتیاج به مقاومت دارد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم با بیان اینکه جنگ بحرین ممکن است طول بکشد چون تمامیت کفر در مقام تمامیت اسلام ایستاده است‌ خطاب به خانواده‌های شهدا و زندانیان انقلاب بحرین گفت: شما اراده کردید مسیر جهان اسلام را اصلاح کنید و حکام قلابی را از تخت و اریکه به پایین بکشید.

وی با تاکید بر اینکه شعار مردم بحرین نباید چیزی کمتر از سرنگونی حاکم باشد گفت: این شعار نباید در بحرین سر سوزنی تغییر کند ولی چون سرنگونی آل خلیفه، مرگ دیگران است به همین علت تمامیت کفر پشت سر حکومت بحرین ایستاده‌ است.

نواب با اشاره به لشکرکشی ملک عبدالله به بحرین تاکید کرد: مرگ حکومت پوشالی حاکم در بحرین مرگ حکومت‌های پوشالی منطقه است و این آغاز حرکت است.

وی بحرین را ورودی خلیج فارس دانست و گفت:‌ اگر حکومت بحرین سقوط کرد، دیگران امیدی به ادامه حرکتشان ندارند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم با بیان اینکه حکومت بحرین در مقابل اراده آهنین مردم این کشور نمی‌تواند بایستد ابراز داشت:‌ آنچه که این حکومت را نگه داشته است فشار دیگران است وگرنه صد باره امیر بحرین فرار کرده بود قبل از اینکه دیگران فرار کرده باشند.

وی با بیان اینکه سقوط حکومت آل خلیفه در بحرین آغاز سقوط‌های بعدی است ‌اظهار کرد: انقلاب بحرین نخستین حرکت انقلاب اسلامی در کشورهای خلیج فارس است بنابراین باید بهای سنگینی بپردازد.

نواب با بیان اینکه ما ضمن پشتیبانی تلاش می‌کنیم صدای مظلومیت مردم بحرین را به سراسر جهان اسلام برسانیم، خاطر نشان کرد: مردم بحرین باید تا سقوط این نظام از پا ننشینند و بدانند حرکت کربلایی این انقلاب در طول تاریخ و در آینده جهان اسلام ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول