اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف کشور:

به ‌زودی شاهد سرنگونی فرعون بحرین خواهیم بود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: به ‌زودی شاهد سرنگونی فرعون بحرین خواهیم بود.

به ‌زودی شاهد سرنگونی فرعون بحرین خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی محمدی صبح امروز و در مراسم پاسداشت بیداری اسلامی و شهدای بحرین که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بحرین در بقعه امام‌زاده سید محمد برگزار شد، اظهار کرد: ایستادگی در برابر استکبار زحمت‌های فراوان دارد و مردم بسیاری در کنار پیامبران و در مقابل دشمنان خداوند و انبیای الهی مبارزه کردند.

وی افزود: افرادی که از مبارزه با دشمنان خداوند خسته نمی‌شوند در نتیجه صبر، تلاش و استقامت‌شان خداوند به آنان پاداش می‌دهد.

محمدی با اشاره به اینکه مردم بحرین نباید از این مبارزه خسته شوند، ادامه داد: راهی که شما آغاز کرده‌اید مردم ایران در 15 سال طی کرد، در این مدت مردم مبارز ایران انواع شکنجه‌ها، تبعید و ظلم را متحمل شدند اما با تمام اینها در مقابل استکبار ایستادگی و مبارزه کردند.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بالاترین رشادت‌ها را از خود نشان داد که در انتها سبب شد به پیروزی برسند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم بحرین به‌ جز ایستادگی راهی دیگر ندارند و مطمئن باشید خون شهدا هیچ زمانی پایمال نمی‌شود، این وعده خداوند است.

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد: حکومت آل‌خلیفه بسیار شبیه حکومت یزید است.

محمدی ادامه داد: تاکنون به برکت بیداری اسلامی فرعون مصر، لیبی، تونس و یمن سرنگون شده‌اند و به ‌زودی شاهد سرنگونی طاغوت بحرین نیز خواهیم بود.

وی یادآور شد: به برکت اندیشه امام راحل، خدمات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز بیداری اسلامی در بسیاری از نقاط منطقه به ‌وجود آمده است.

محمدی گفت: شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند جایگاه خود را در بهشت می‌بینند.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه در سال گذشته چهار عنصر پلید وابسته به آمریکا و اسرائیل سرنگون شد، گفت: امروز استکبار جهانی در عراق نتوانست مسلط شود و در افغانستان نیز شکست خورده است و قصد خروج نیروهای خود را از این کشور اسلامی دارد.

وی افزود: حرکت‌های آل‌سعود و خلیفه نتیجه ذلت آنان است، این در حالی است که خداوند وعده داده است که سرنگونی جباران عالم قطعی است.

محمدی ادامه داد: سرپرست مومنان خداوند است اما مولای منافقان آمریکا، اسرائیل و آل‌خلیفه است بنابراین نابودی آنان نزدیک است.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه رازداری امری ضروری در مبارزات مردم بحرین به ‌شمار می‌رود، تاکید کرد: دشمن نباید به اقدامات عملیاتی پی ببرد اما آنچه که در این ارتباط می‌توان گفت این است که به‌ زودی شاهد سرنگونی فرعون بحرین خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول