اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز ثبت‌نام همایش ملی کویرنوردی ایران در بشرویه

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام همایش ملی کویرنوردی ایران در کویر شهرستان بشرویه آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام همایش ملی کویرنوردی ایران در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان بشرویه، همایش ملی کویرنوردی ایران در شهرستان بشرویه از 11 تا 13 آبان ‌ماه سال جاری در کویر بشرویه آغاز و برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، هیئت ورزش‌های همگانی بشرویه و دبیرخانه همایش این شهرستان به منظور بسط و گسترش ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

همچنین ثبت‌نام همایش ملی کویرنوردی ایران در کویر بشرویه فقط به صورت اینترنتی بوده و از آدرس www.desertcamp.ir قابل دسترسی است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

همه ساله علاقمندان و ورزش‌دوستان فراوانی از برنامه‌های کویرنوردی در شهرستان بشرویه استقبال می‌کند و کویر این شهرستان به بستر بسیار خوبی به منظور توسعه و گسترش ورزش‌های همگانی مبدل شده است.

*برگزاری جشن بادبادک‌ها به مناسبت روز جهانی کودک در بشرویه   

به مناسبت روز جهانی کودک جشن پرواز بادبادک‌ها در بشرویه و در محل سالن ورزشی بشارت واقع در استادیوم تختی این شهرستان با حضور بیش از 300 کودک برگزار شد.

این جشن با همکاری و تعامل اداره ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و مهد کودک‌های شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول