اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری همایش ملی ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش ملی ماهیان سردآبی در این استان خبر داد.

برگزاری همایش ملی ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حمیدرضا فروزنده بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی از جلسات مهم و اساسی این استان است که مصوبات آن می‌تواند در تسریع امور استان نقش مهمی داشته باشد.

وی در ادامه از تصویب الحاق روستای سینی به شهر آلونی خبر داد و افزود: این طرح می‌تواند در توسعه شهر آلونی نقش بسیار مهمی داشته باشد.

فروزنده با اشاره دستورالعمل اجرایی ماده 215 قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه، گفت: همه طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی جدید باید در این کمیسیون بررسی و تصویب شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دستگاه‌هایی که قصد استفاده از وجوه عمومی دارند باید درخواست خود را به دبیرخانه این کمیسیون ارائه کنند تا مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

فروزنده در ادامه از تدوین برنامه پنجم دستگاه‌های اداری این استان خبر داد و گفت: در این برنامه اعتبارات و درآمدهای دستگاه‌ها و نهادهای دولتی استان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه مبنای علمی و کارشناسی دارد و زمان بسیاری برای تدوین این برنامه به کار گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طرح‌هایی که ماهیت استانی داشته باشد در این کمیسیون بررسی و تصویب می‌شود.

فروزنده در ادامه از برگزاری همایش ملی ماهیان سردآبی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این استان در تولید ماهی‌های سردآبی رتبه نخست کشور را داراست، امید می‎رود برگزاری این همایش نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های استان در این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول