اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دهمین همایش ملی شیمی

850 مقاله به دبیرخانه همایش ملی شیمی ارسال شد

خبرگزاری فارس: دبیر دهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام‌نور گفت: مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه این همایش بالغ بر 850 مقاله بوده که بعد از ارسال به کمیته داوران علمی همایش، 662 مقاله انتخاب شده است.

850 مقاله به دبیرخانه همایش ملی شیمی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهمین همایش شیمی پیام نور از 19 تا 21 مهر ماه جاری به میزبانی دانشگاه پیام‌نور کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور بیش از 700 نفر از محققان، دانشمندان و دانشجویان عرصه علمی کشور برگزار می‌شود و سعی دارد محیطی را برای ارائه آخرین دستاوردهای شیمی و همچنین تبادل نظر بین محققان این رشته در سطح کشور فراهم آورد.

کریمی بیان داشت: این همایش در هشت محور مختلف رشته شیمی شامل شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی معدنی، شیمی کاربردی، شیمی دارویی، شیمی صنایع غذایی و صنایع شیمیایی برگزار می‌شود.

وی گفت: مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه همایش بالغ بر 850 مقاله بوده است که بعد از ارسال به کمیته داوران علمی همایش، 662 مقاله انتخاب شده و 562 مقاله در قالب پوستر و 100مقاله به صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

دبیر دهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: مقالات تأیید شده در قالب کتابچه و خلاصه مقالات به صورت فارسی منتشر و بدون هیچ‌گونه تغییر محتوایی به چاپ رسیده و اصلاحی روی آن صورت نگرفته است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول