اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان قم عنوان کرد

ارائه تسهیلات به رتبه‌های برتر جشنواره کوهرنگ

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: به مخترعانی که حداکثر امتیاز لازم را در جشنواره کوهرنگ کسب کنند پنج میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

ارائه تسهیلات به رتبه‌های برتر جشنواره کوهرنگ

حسین اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهرنگ در قم ابراز کرد: هر یک از مخترعان و مکتشفان تنها با یک اثر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: جشنواره کوهرنگ از 14 تا 16 آذر ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در سالن اصلی مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شده و بازدید عموم از نمایشگاه این جشنواره آزاد خواهد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به فعالیت هیئت داوران در جشنواره کوهرنگ گفت: تمام غرفه‌ها باید در طول برگزاری جشنواره فعال بوده و غرفه‌داران نیز به نحوه کار آشنا باشند.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای اعطای مرخصی استحقاقی به مخترعانی که خدمت نظام وظیفه را انجام می‌دهند صورت خواهد گرفت تا این افراد بتوانند در غرفه خود حضور داشته باشند.

اخوان با بیان اینکه داوری‌های جشنواره امسال در سه روز برگزار می‌شود عنوان داشت: به مخترعانی که حداکثر امتیاز لازم را در جشنواره کوهرنگ کسب کنند 5 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: افرادی که شش امتیاز مربوطه را کسب کنند می‌توانند به بخش تجاری‌سازی جشنواره راه پیدا کنند و اختراعاتی که این حد نصاب را کسب نکنند اما امتیاز آنها بالاتر از 4.5 باشد به بخش داوری راه می‌یابند.

اخوان با اشاره به تسهیلات نظام وظیفه برای پسران مخترعی که امتیاز شش را در جشنواره کوهرنگ کسب کنند، گفت: این افراد می‌توانند پروژه‌ای تحقیقاتی را ظرف مدت یک سال زیر نظر اساتید تایید شده بگذرانند و پس از آن کارت پایان خدمت دریافت کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم ادامه داد: استانداری قم همکاری‌های لازم را با بنیاد ملی نخبگان قم در برگزاری این جشنواره داشته است ضمن اینکه شرکت‌هایی که بخواهند حمایت مالی از این جشنواره داشته باشند می‌توانند بخشی را در سالن اصلی برای ارائه محصولات خود در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول