اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای ایمنی مشهد خبر داد

برگزاری نمایشگاه و تور ایمنی در هفته ایمنی

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای ایمنی گفت: نمایشگاهی با محوریت موضوع ایمنی هفته آینده در جنب مجتمع پروما در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه و تور ایمنی در هفته ایمنی

سعید بیژنی صبح امروز و در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس مشهد اظهار کرد: نمایشگاهی با محوریت ایمنی با حضور هفت غرفه، هفته آینده در مشهد برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ایمنی مشهد ادامه داد: در این نمایشگاه که برای خانواده‌ها طراحی شده ‌قرار است آموزش‌هایی در ارتباط با مسئله ایمنی و سلامت به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به قسمت‌های تشکیل‌دهنده این نمایشگاه بیان کرد: شهروندان قرار است در این نمایشگاه با مهم‌ترین وسایل خطرآفرین آشنا شوند و در این میان گروه ایمنی فرهنگسرای ایمنی تلاش می‌کند در قالب ارائه کارهای حجمی، و با استفاده از نورپردازی و همچنین کارگاه‌های آموزشی شهروندان را با زمینه‌های خطرسازی مانند اجاق گاز، لوازم برقی و یا مواد شوینده آشنا کند.

مدیر فرهنگسرای ایمنی تصریح کرد: این نمایشگاه روز شنبه هشت مهر ماه با حضور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد و معاون خدمات شهری مشهد افتتاح می‌شود و در تلاش هستیم تا شهردار مشهد نیز در این مراسم حضور پیدا کند.

بیژنی گفت: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 18 پذیرای شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های فرهنگسرای ایمنی در هفته آتی بیان کرد: در پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری نیز نمایشگاهی با محوریت ایمنی در جنب هتل پردیسان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ایمنی یادآور شد: علاوه بر این جمعه هفته جاری مصادف با هفتم مهرماه روز آتش‌نشان است و قرار است به روال سنت هرسال، مراسمی ویژه خانواده‌های آتش‌نشان‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد و در تالار عطار برگزار شود و در این مراسم نیز فرهنگسرای ایمنی غرفه‌ای را دایر می‌کند و محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کند.

بیژنی افزود: علاوه بر این، دو تور ایمنی نیز در روزهای 10 و 13 مهر ماه برای نوجوانان از سوی فرهنگسرای ایمنی برگزار می‌شود و در قالب دو گروه 100 نفره، نوجوانان را با مسائل ایمنی آشنا می‌کنیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول