اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل:

ساختمان‌های اردبیل نمره ایمنی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل گفت: ‌ با همکاری نظام مهندسی بنا داریم تا به ساختمان‌ها نمره ایمنی بدهیم به نحوی در کنار پلاک نام ساختمان، نمره و درجه ایمن بودن آن درج می‌شود.

ساختمان‌های اردبیل نمره ایمنی می‌گیرند

آتش‌پاد میر موسی فتاحی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل بازبینی مدارس اردبیل و استقرار آتش‌یار در مدارس، لزوم اطلاع‌ آتش‌نشانی از تمام شبکه‌های زیر‌زمینی گاز، آب برای شرایط بحران، تجهیز تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون شهری به کپسول اطفای حریق و اعزام ورزشکاران اردبیل به نهمین المپیاد ملی آتش‌نشانان در شیراز از دیگر اولویت‌های کاری آتش‌نشانی اردبیل است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن توان امدادی امدادگران آتش‌نشانی اردبیل خاطرنشان کرد: ما در هفته آتش‌نشانی با برگزاری مانوری توان امدادی امدادگران آتش‌نشانی اردبیل را مطلوب مشاهده کردیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل یادآور شد: هدف اصلی از اجرای این مانور تقویت عملکرد و راهنمایی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و نیروهای امدادگر است.

فتاحی گفت: نمایش آمادگی نیروهای، تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی به شهروندان از دیگر اهداف برگزاری این مانور  بود به طوری که 75 نفر از نیروهای امدادگر به همراه 30 دستگاه خودروی آتش‌نشانی مجهز و مدرن شرکت داشتند.

این مسئول فعالیت چهار ایستگاه آتش‌نشانی در مرکز استان را یادآور شد و بیان داشت: ساخت ایستگاه پنج و ششم در استان با توجه به نیاز مناطق و حضور به موقع نیروهای امداد در مواقع اضطراری مصوب شده و ایستگاه پنجم در حال احداث است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل به ضرورت احداث یک ایستگاه به ازای هر 50 هزار نفر اشاره کرد و افزود: تعداد ایستگاه‌های مورد نیاز اردبیل برای رسیدن به استاندارد 12 مورد است.

فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در طرح ایمنی مساجد و ابنیه‌های اردبیل خدام و هیئت امنا در مورد حوادث و اطفای حریق آموزش لازم را می‌گذرانند و مساجد نیز به سیستم اطفا مجهز می‌شوند.

وی با اعلام اینکه سعی می‌شود تمام اصناف اردبیل به تجهیزات ایمنی مجهز شوند، ادامه داد: به دلیل آنکه در حوزه ایمنی قوانین بازدارنده وجود ندارد نمی‌توان به طور قاطع اصناف را به حفظ اصول ایمنی وادار کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی خود را در حوزه‌های مختلف مسئول می‌داند و باید با هماهنگی مسئولان و نمایندگان مجلس نقایص قانونی موجود برطرف شده و حوزه ایمنی متولی واحدی پیدا کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول