اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

راه‌اندازی دانشگاه ولی‌عصر موجب پیشرفت انار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در شهرستان انار موجب پیشرفت و رونق این شهرستان می‌شود.

راه‌اندازی دانشگاه ولی‌عصر موجب پیشرفت انار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی در کمیته زیربنایی این شهرستان با موضوع راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان اظهار داشت: راه‌اندازی این شعبه در هر نقطه‌ای از شهرستان انار موجب پیشرفت و رونق شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه تأکیدی بر استقرار در یک محل خاص نیست، تصریح کرد: این شهرستان با وجود حمایت و سرمایه‌گذاری خیران آماده هرگونه همکاری برای راه‌اندازی این رخداد علمی است.

فرماندار انار گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان انار نیز ملزم به همکاری با دانشگاه ولی‌عصر (عج) هستند.

به گزارش فارس پیرو مذاکرات قبلی با مسئولان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان مبنی بر راه‌اندازی شعبه‌ای از این دانشگاه در شهرستان انار این جلسه با حضور نماینده این دانشگاه، فرماندار، امام جمعه، معاونان فرمانداری، ریاست شورای شهرستان، شهردار و رؤسای ادارات عضو در کمیته زیربنایی شهرستان انار برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد در زمینه مکان و اعتبار راه‌اندازی این دانشگاه دو کارگروه ویژه تشکیل و جوانب کار در هفته آینده بیشتر بررسی شود.

راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان منوط به جذب اعتبار از طریق خیران و در اختیار قرار دادن فضا و زمین مناسب از جمله زمینی به مساحت 100 هکتار است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول