اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی با حضور مسئولان صورت می‌گیرد

راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان از راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس طی دو روز آینده خبر داد.

راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دانشگاه در دو رشته فقه و حقوق امامیه و فقه و حقوق شافعی با هدف تربیت مدرس، پژوهشگر، کارشناس حقوقی و مبلّغ دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان ورود به دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس می‌توانند از دفترچه انتخاب رشته شماره دو در رشته‌های این دانشگاه نام‌نویسی کنند و پس از قبولی دو برابر ظرفیت داوطلبان با اخذ آزمون شفاهی پذیرفته می‌شوند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان راه‌اندازی شعبه دانشگاهی مذاهب اسلامی در بندرعباس را فرصت مناسبی برای داوطلبان ادامه تحصیل در رشته‌های الهیات و معارف اسلامی در جنوب کشور عنوان کرد و افزود: در استان هرمزگان با پیگیری و تلاش‌های استاندار، فضای علمی و معنوی مناسبی برای کسب معارف علوم اسلامی برای وحدت امت اسلامی فراهم است.

بامری راه‌اندازی این شعبه دانشگاهی را از مصوبات سفر دور چهارم هیئت دولت به هرمزگان با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بندرعباس عنوان کرد.

وی با اشاره به نقشه دشمنان در ایجاد تفرقه و نفاق مذهبی برای از بین بردن وحدت امت اسلامی، حفظ وحدت و تحکیم آن را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد.

یادآور می‌شود؛ دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس پس از شعبه‌های سنندج و زاهدان سومین شعبه در کشور است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول