اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

برخورد با اخلال‌گران اقتصادی باید قاطع و مقتدرانه باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد دستگاه قضایی با اخلال‌گران بازار و اقتصاد کشور باید قاطع و مقتدرانه باشد.

برخورد با اخلال‌گران اقتصادی باید قاطع و مقتدرانه باشد

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر مردم ایران سختی‌هایی را در حوزه اقتصادی متحمل شده‌اند.

وی تصریح کرد:‌ وقتی در کوچه و بازار با مردم روبه‌رو می‌شویم و از آنها درباره شرایط اقتصادی پرسش می‌کنیم، از شرایط اقتصادی و گرانی‌ها گلایه می‌کنند، اما تاکید دارند که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر به هرگونه فداکاری و ایثار هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: این ایثارگری از روحیات و ویژگی‌های اصلی ملت ایران است و طی سه دهه اخیر بارها ثابت کرده‌اند که برای دفاع از اسلام،‌ انقلاب و ولایت حاضر به هرگونه فداکاری هستند.

* مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش بیشتری داشته باشند

کوثری با بازخوانی وظایف خطیر مسئولان در یک نظام اسلامی تاکید کرد: امروز که مردم ما سختی‌ها را به عشق اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند، وظیفه مسئولان برای رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای آنها بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: این امر که ما در شرایط حساسی قرار داریم بر همگان آشکار است،‌ اما مسئولان برای رفع کاستی‌های موجود باید تلاش بیشتری داشته و با پرهیز از جنجال و تنش بیش از گذشته در این راه تلاش کنند.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دستگاه قضایی برای برخورد با اخلالگران در بازار و دستگیری برخی افراد به اتهام ایجاد اخلال در بازار ارز تاکید کرد: انتظار مردم ما این است که با این افراد به صورت قاطع و مقتدرانه برخورد شود.

کوثری تاکید کرد: در کشوری که مردم برای حفظ استقلال و رسیدن به آزادی و پیشرفت حتی از جان و مال خود با ایثار و فداکاری می‌گذرند، مماشات با عده‌ای سودجو پذیرفتنی نیست.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به همین دلیل انتظار ما این است که دستگاه قضایی و دستگاه‌ها و نهادهایی که در این حوزه مسئولیت دارند با تشدید نظارت‌ها و اقدامات لازم اجازه ندهند که عده‌ای به دنبال سودجویی و فشار بیشتر بر مردم باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول