اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

دشمن می‏خواهد یأس اقتصادی بر ایران حاکم شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان گفت: دشمنان ملت بزرگ ایران در برهه کنونی می‏خواهند یأس اقتصادی بر کشورمان حاکم شود.

دشمن می‏خواهد یأس اقتصادی بر ایران حاکم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خلخالی امشب در نشستی با کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اظهار داشت: فعالیت تولیدکنندگان ایرانی با توجه به موضع سیاسی حاکم بر کشورهای جهان و فشارهایی که به طور مستمر بر ایران اسلامی وارد می‏آید، بسیار مطلوب است.

وی افزود: استکبار جهانی دریافته که بهترین نوع فشار برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران، تشدید تحریم‏ها و اعمال شیوه‏های جدید در این زمینه علیه کشورمان است ولی باید دانست که این تهدیدها و تحریم‏ها از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و چیز جدی و قابل توجهی نیست.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: ملت بزرگ ایران در تمام این سال‏ها، تحریم‏های جهانی را خنثی کرده و بحران‏ها را به فرصت تبدیل کردند.

خلخالی اضافه کرد: امروز شاهد آن هستیم که مردم کشورمان تحت رهبری مقام عظمای ولایت، همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‏اند و روز به روز ایران اسلامی در حال رشد، پیشرفت و تعالی است.

وی با بیان اینکه مبارزه با دشمن در چنین شرایطی بسیار ارزشمند است و باید تولیدکنندگان داخلی را بیش از هر زمان دیگری حمایت کرد، گفت: همه فعالان این بخش باید قدر فرصت‏های به دست آمده را بدانند و از آن خوب استفاده کنند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه بازرگانی و امور اقتصادی، امروز تمام تلاش دشمن بر این است تا فضای داخلی کشورمان با یأس و ناامیدی مواجه شود و مردم و مسئولان را با چالش روبه‏رو سازد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول