اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مشکل واحدهای تولیدی نیازمند حل زیر‌بنایی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی مشکل‌دار نیازمند برنامه‌ریزی گسترده هستند تا مشکلاتشان به صورت زیر‌بنایی حل شود.

مشکل واحدهای تولیدی نیازمند حل زیر‌بنایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه اعضای کمیسیون صنایع مجلس در اردبیل اظهار داشت: اقتصاد هر کشور و شاکله وجودی آن بسته به تولید و صنعت است و اگر ما در استان در بحث تولید موفق شویم اقتصاد پویایی را نیز خواهیم داشت.

وی شرایط ویژه کشور و دشمنان را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌های متوالی با موضوع اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری راه را برای همه ما باز کرده و مسئولیت ما را دو چندان ساخته است.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه راه موفقیت در تولید تسهیل عرضه برای تولید‌کنندگان است، گفت:‌ ما اگر واحدهای تولیدی را راه‌اندازی کنیم اما از آنها حمایت نکنیم آب را در هاون کوبیده‌ایم.

نیکزاد با تاکید بر اینکه مشکل واحدهای تولیدی باید زیر‌بنایی حل شود، یادآور شد: حل این مشکل نیز باید به صورت بالادستی انجام شود تا بتوانیم معضل واحدهای تولیدی را حل و فصل نماییم.

این مسئول به قابلیت‌های استان اردبیل در حوزه‌های متعدد اشاره کرد و افزود:‌ اردبیل از شمال تا جنوب دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته‌ای است به طوری که کشت و صنعت مغان امروز اگر به بخش خصوصی واگذار شود بزرگترین سود‌آوری را خواهد داشت.

رئیس شورای اداری استان بیان داشت‌: واگذاری کشت و صنعت به بخش خصوصی سبب بالا رفتن بهره‌وری این مجموعه خواهد شد به طوری که عایدی واگذاری آن به بخش خصوصی 12 هزار میلیارد ریال است که می‌توانیم این اعتبار را در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی سرمایه‌گذاری کنیم.

نیکزاد تصریح کرد: امروز که دشمن می‌خواهد به خیال خود عرصه اقتصادی را می‌خواهد برای ما تنگ کند ضروری است که با درایت اقتصادی طوری عمل کنیم که نقشه‌های دشمن را در نطفه خفه کرده و زمینه را برای شیطنت‌های روز‌افزون آنها از بین ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود همچنین بخش کشاورزی استان را نیز مستعد و قابل تامل اعلام کرد و اظهار داشت: ما در حوزه کشاورزی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که انتظار می‌رود با ورود تخصصی و کارشناسانه به این بخش چهره اردبیل را در تولیدات اقتصادی نیز متحول‌تر از پیش مشاهده کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول