اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خواستار شد

بانک‌ها با پرداخت تسهیلات در گردش، واحدهای تولیدی را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خواستار حمایت بانک‌های استان بوشهر از واحدهای تولیدی برای پرداخت تسهیلات در گردش شد.

بانک‌ها با پرداخت تسهیلات در گردش، واحدهای تولیدی را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی ظهر امروز در دیدار با رئیس و مدیران بانک ملی استان بوشهر اظهار داشت: بخشی از طرح‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی دچار مسائل و مشکلات بانکی هستند که می‌تواند با مساعدت بیشتر بانک‌ها مرتفع شود.

وی افزود: برخی از واحدهای تولیدی استان متقاضی تسهیلات لازم برای سرمایه در گردش هستند که با همکاری بانک‌ها در جهت حل مشکلات آن‌ها می‌توان به رشد تولیدات و افزایش اشتغال استان کمک کرد.

مرحمتی در ارتباط با حمایت از تولید داخلی هم گفت: افزایش مصرف تولیدات داخلی در صورتی محقق می‎شود که تولیدکنندگان در کنار کمیت، کیفیت کالاها و محصولات خود را نیز ارتقا دهند.

مرحمتی ادامه داد: مردم به دنبال کالاهای با کیفیت هستند و بدون شک اگر کالاهای ایرانی با کیفیت لازم تولید و در بازار عرضه شوند، به راحتی جایگزین محصولات خارجی می‌شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: مردم کالاهایی را مصرف می‎کنند که کیفیت لازم را داشته باشد و اگر تولیدکنندگان کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب تولید کنند، مردم نیازی به مصرف کالاهای خارجی ندارند و این همان حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی است.

رئیس امور شعب بانک ملی استان بوشهر نیز گفت: بانک ملی تاکنون خدمات مؤثری را به مشتریان خود ارائه داده که مشارکت در سرمایه‌گذاری‌های کلان، پرداخت انواع تسهیلات بانکی و پرداخت 40 درصد از تسهیلات بنگاه‌های زود بازده به هم‌استانی‌ها بخشی از این خدمات بوده است.

جلال هواسی در ادامه عنوان کرد: بانک ملی استان آمادگی لازم برای همکاری و مساعدت با بخش صنعت، معدن و تجارت استان در تمام زمینه‌ها به ویژه اتمام طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول