اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

ارز 1226 تومانی بانک مرکزی در انتظار واحد‌های تولیدی

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از ارائه ارز 1226 تومانی بانک مرکزی به واحد‌های تولیدی و صنعتی خبر داد.

ارز 1226 تومانی بانک مرکزی در انتظار واحد‌های تولیدی

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه مجلس شدیدا به دنبال پایین کشاندن نرخ ارز و ایجاد بازار متعادل داخلی در حوزه مسائل اقتصادی است، اظهار کرد: در این‌ باره تاکنون جلسات متعددی با وزیر اقتصاد و دارایی و نیز معاونت نظارت و راهبردی تشکیل شده است.

نماینده مردم شهرستان تاکستان اضافه کرد: کارگروه ویژه بررسی مسائل اقتصادی کشور توسط قوه مجریه و مقننه تشکیل شده است.

وی بیان کرد: پیشنهاد مجلس شورای اسلامی بر این است که نهاد‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و واحد‌های تولیدی که نیاز به استفاده مستقیم و روزانه از مقدار معین ارز خارجی دلار را دارند، از طریق بانک مرکزی ارز مورد نیاز و مصوب خویش را با میانگین قمیت 1226 تومان تهیه و خریداری کنند.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای در داخل کشور درصدد بر هم زدن بازار و ایجاد آشوب اقتصادی هستند، تصریح کرد: این دست‌ها به زودی با پیگیری‌های نهاد‌های اطلاعاتی و سازمان بازرسی کل کشور شناسایی و معرفی می‌شوند.

رحمانی ادامه داد: تلاش برای ریشه‌کنی مسئله گرانی از دغدغه‌های مهمی است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مسئولان برای توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد: نگاه جامع و به دور از تفرقه می‌تواند در رشد همه جانبه کشور بسیار مؤثر واقع شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع موانع و چالش‌ها در حوزه‌های توسعه بسیار ضروری و مهم است.

رحمانی با اشاره به فشار‌های تحریمی از سوی غرب و آمریکا بر صنعت نفت و دیگر صنایع کشور اضافه کرد: تولید بالای کشور نشان دهنده این است که تحریم‌ها تاکنون نتوانسته تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان تاکستان در بسیاری از زمینه‌ها نیازمند رشد است، بیان کرد: امیدواریم که با همت و تلاش همگانی بتوانیم زمینه را برای اقتدار و عزت نظام اسلامی مهیا کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول