اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توان عملیات دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر کشور گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران، توان عملیات دستگاه‌های اجرایی را افزایش می‌دهد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توان عملیات دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار حسن قدمی پیش از ظهر امروز در کارگاه یک روزه آموزشی ارزیابی و مدیریت بحران ناشی از مخاطرات دریایی که در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد اظهار داشت: مدیریت علمی و هدفمند ستاد مدیریت بحران در استان حادثه خیز سیستان و بلوچستان توانسته بسیاری از حوادث غیر مترقبه را کمترین میزان تلفات در ابعاد انسانی و مالی مدیریت کند.

وی افزود: اگر مدیریت هدفمند مسئولان ارشد استان سیستان و بلوچستان در حوادث غیرمترقبه همچون گونو نبود، به طور حتم کماکان دامنه عوارض آن در ابعاد گسترده‌ای ادامه داشت.

سرپرست سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه باید از تجارب ارزنده ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه در مدیریت بحران‌های سنگین به عنوان الگو استفاده کرد بیان داشت: براساس اصل پیشگیری هدفمند باید گام برداشت تا در گرداب بحران حوادث

غیر‌مترقبه گرفتار نشویم.

قدمی یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد هرگاه در برخورد با حوادث غیر مترقبه غیر علمی و شتاب زده برخورد شده، نتایجی جز افزایش دامنه تخریبی بحران، چیز دیگری به همراه نداشته است.

به گفته معاون وزیر کشور، برگزاری این چنین کارگاه‌های آموزشی می‌تواند توان عملیاتی دستگاه‌های اجرایی را در برخورد برنامه‌ریزی شده، افزایش دهد و از موازی‌کاری دستگاه‌های متولی در مدیریت بحران نیز جلوگیری کند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول