اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر کشور خبر داد

ارتقای ساختار تشکیلات سازمانی استانداری بوشهر

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت: با توجه به ظرفیت‎های استان بوشهر جایگاه ساختار تشکیلات سازمانی استانداری این استان از 2-2 به 2-1 ارتقا می‌یابد.

ارتقای ساختار تشکیلات سازمانی استانداری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر امیر شجاعان پیش از ظهر امروز در نشست ارتقا و ساماندهی ساختار تشکیلاتی استانداری بوشهر اظهار داشت: شاخص‎های استان بوشهر نشان می‏دهد که جایگاه این استان باید ارتقا یابد.

وی افزود: هم‌اکنون استان بوشهر در جایگاه 2-2 قرار دارد که با توجه به ظرفیت‎های اقتصادی، مساحت، امنیتی، سیاسی، مراکز آموزش عالی و امکانات بالقوه اجتماعی به 2-1 ارتقا می‎یابد.

شجاعان اضافه کرد: پس از این ارتقا و نهایی شدن ساختار استانداری، شاخص‎های فرمانداری‎ها و بخشداری‎های استان بوشهر نیز ارتقا داده می‎شود.

مشاور وزیر و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور ادامه داد: با ارتقای جایگاه استان بوشهر پست‎های سازمانی استانداری بوشهر از 265 پست به 300 پست خواهد رسید.

شجاعان با بیان اینکه استقلال روابط عمومی استانداری‎ها از دفتر استاندار ابلاغ شده است گفت: به دنبال ارتقای اداره روابط عمومی به اداره کل هستیم که با این تغییر وظایف روابط عمومی‎ها افزایش می‎یابد.

مشاور وزیر کشور سیر تحول ساختار سازمانی در وزارت کشور را تشریح کرد و افزود: تشکیل پدافند غیرعامل از ضرورت‎های کشور بود که تشکیل این سازمان را ابلاغ کردیم و هشت پست سازمانی به آن اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز با اشاره به جایگاه استان بوشهر در کشور گفت: این استان در بسیاری از شاخص‎ها نقش ویژه‎ای در تولید ناخالص ملی دارد و می‎توان گفت یکی از استراتژیک‎ترین استان‎های کشور است که ساختار کنونی با جایگاه آن همگون نیست.

محمدحسن زارع با بیان اینکه چهار فرمانداری استان بوشهر در حوزه نفت و گاز و انرژی هستند گفت: این ویژگی ضرورت فعالیت کارشناس نفت، گاز و انرژی در این فرمانداری‎ها را دو‌چندان می‎کند.

وی همچنین بر تصویب ایجاد پست معاونت انرژی یا نفت و گاز استانداری بوشهر تاکید کرد.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر نیز گفت: از 590 پست سازمانی در استانداری بوشهر 177 پست آن بلاتصدی است که 64 پست آن مدیریتی است.

رضا عوض‌پور خواستار بازنگری تشکیلات و پست سازمانی استانداری بوشهر شد و گفت: این ساختار هیچ همگونی و تناسبی با ماموریت‎های محوله ندارد که لازم است بازنگری شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول