اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرضا در مجلس:

تغییر در رأس استانداری اصفهان موجب رکود در اجرای طرح‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا گفت: هرگونه تغییر در رأس استانداری اصفهان زمینه ساز رکود در اجرای طرح‌های کلان استان است.

تغییر در رأس استانداری اصفهان موجب رکود در اجرای طرح‌ها می‌شود

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌هایی در زمینه تغییر استاندار اصفهان در برخی محافل مطرح بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سخنانی پیرامون احتمال فعالیت ذاکراصفهانی به عنوان سفیر در یکی از کشورها مطرح است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اهمیت تلاش در راستای اتمام برنامه‌های نیمه تمام در سال پایانی دولت دهم تصریح کرد: بر این اساس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان اعتقاد دارد که هرگونه تغییر در رأس استانداری اصفهان زمینه‌ساز رکود در اجرای طرح‌های کلان استان است.

وی با اشاره به ضرورت ثبات مدیریتی در سال پایانی دولت دهم افزود: عدم تغییر در سطوح مختلف مدیریتی در سطح استان اصفهان و شهرستان‌های تابعه، سیاستی است که انتظار داریم تمامی مسئولان به آن پایبند باشند.

حیدرپور اضافه کرد: از استاندار اصفهان انتظار داریم که با هماهنگی بیشتر با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی زمینه خدمت‌رسانی شایسته به مردم و افزایش بهره‌وری در تمامی حوزه‌ها را مهیا کند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول