اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم معاونت سیاسی استانداری قزوین صورت گرفت

انتصاب مدیر جدید دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، مدیر جدید دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین منصوب شد.

انتصاب مدیر جدید دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، در نشستی با حضور فرمانداران تابعه و اعضای کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی استان قزوین از زحمات نوروزعلی رمضانی مدیر سابق دفتر مذکور تقدیر و مسعود امیرصوفی به عنوان مدیر جدید این دفتر منصوب شد.

در این جلسه که به ریاست مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری و در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، ضمن ابلاغ حکم بازنشستگی مدیر سابق با اهدای لوح تقدیر از سه دهه خدمت و تلاش وی تقدیر و طی حکمی از سوی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین مسعود امیرصوفی به عنوان مسئول جدید دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی این استان معرفی و منصوب شد.

امیرصوفی از پرسنل و مجموعه وزارت کشور و در کارنامه ده ساله سوابق اداری وی اشتغال در دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری قزوین، کارشناسی سیاسی و انتظامی فرمانداری بویین زهرا و اداره‌کل انتظامی و امنیتی استانداری قزوین را دارد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول