اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران در گفت‌وگو با فارس:

محدودیت حضور خبرنگاران در استانداری مازندران پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: محدودیت حضور خبرنگاران در استانداری مازندران پیگیری می‌شود.

محدودیت حضور خبرنگاران در استانداری مازندران پیگیری می‌شود

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری در پاسخ به اینکه چرا کارگروه‌های تخصصی در استانداری کاهش یافته و خبرنگاران در اینگونه جلسات دعوت نمی‌شوند، اظهار داشت: کارگروه‌های استانداری در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، عمرانی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی با قوت برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی جلسات استانداری محدود شده، تصریح کرد: کارگروه‌های مهم مانند اشتغال، پیگیری مصوبات سفر دولت در حوزه عمرانی، میراث فرهنگی و گردشگری، سلامت و امنیت غذایی و نشست فرمانداران با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بنا است در همه جلسات خبرنگاران حضور داشته باشند و اطلاع‌رسانی کامل از استان حق خبرنگاران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پاسخ به سئوال فارس درباره چگونگی کنترل گرانی و تورم در مازندران خاطرنشان کرد: ستاد کنترل و تنظیم بازار در استانداری تشکیل شده، همان طور که قیمت مرغ در ماه‌های گذشته به حد تعادل رسانده شد در این بخش‌ها نیز به درستی وارد می‌شوند.

وی ادامه داد: در رابطه با کاهش تورم نیازمند عزم عمومی و ملی است، معتقدیم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم، و برخی فشارهای تورم از این ناحیه است، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی نظارتی باید کنترل جدی بر قیمت‌ها و بازار به ویژه بر افزایش قیمت‌هایی که به صورت تصاعدی بالا می‌رود داشته باشند و این سیاست نیز به فرمانداران ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و به ویژه اصناف برنامه کنترلی دقیقی در بازار داشته باشند، این نظارت‌ها سبب شد در برخی از بخش‌ها موفق باشیم؛ ولی در برخی از موارد کنترل به درستی صورت نگرفت.

این مسئول یادآور شد: برخی افراد سودجو در راستای نارضایتی مردم و تضعیف دولت و نظام می‌پردازند که ضرورت دارد بیش از گذشته نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها انجام شود.

ابراهیمی در پایان اذعان داشت: برخی اقلام معیشتی که در داخل استان تولید شده و رویکرد بومی دارد نباید با افزایش قیمت روبه رو باشد و اگر در این باره لیست دقیق از سوی خبرنگاران به ما برسد در جلسات تخصصی به آن رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول