اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوزه استانداری به خلخال رفت

انتصاب مدیر کل حوزه‌ استانداری به سمت سرپرست فرمانداری خلخال

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوزه استانداری اردبیل به عنوان سرپرست فرماندار خلخال معرفی و جایگزین ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار سابق این شهر شد.

انتصاب مدیر کل حوزه‌ استانداری به سمت سرپرست فرمانداری خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم معارفه که صبح امروز برگزار شد سرپرست جدید فرمانداری خلخال اظهار داشت: خادم مردم خلخال بودن افتخار من است.

هوشنگ محمدی گفت: خدمت به مردم خلخال از آرزوهای قلبی بنده بوده و تلاش خواهم کرد که با انجام شایسته این مسئولیت منطقه خلخال روند رو به رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی کند.

وی با بیان اینکه برای مردم، در کنار مردم و خدمت به مردم  مهمترین وظیفه ماست تصریح کرد: عنصر مردم مهمترین زیر اساس مسئولان برای فعالیت و خدمت است و این مردم هستند که اگر مشارکت آنها نباشد تلاش ما فایده‌ای نخواهد داشت.

سرپرست فرمانداری خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به اولویت پروژه مسکن مهر در شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک صاحبان واحدها در این منازل ساکن شده و این خدمت دولت در شهرستان به بهره‌‌برداری برسد.

محمدی همچنین به استعداد کشاورزی و گردشگری منطقه خلخال اشاره کرد و افزود: در حوزه شهرستان خلخال این حوزه‌ها باید بیش از پیش فعال شود که پروژه‌های مهر ماندگار نیز از جمله تلاش‌های این فرمانداری خواهد بود.

وی مسئولیت خدمت به مردم را امانت الهی در پیشگاه مسئولان عنوان کرد و ابراز داشت: با تمام توان خود برای خدمت به مردم فهیم و قدرشناس خلخال تلاش خواهم کرد.

محمدی در پایان سخنان خود خواستار حمایت ویژه مسئولان استانی در پیشبرد اهداف ارزنده دولت در شهرستان خلخال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه شهرستان خلخال نیز ضمن تقدیر از خدمات دولت و تلاش‌های مسئولان حوزه استانی برای آبادانی استان ابراز داشت: عبداللهی (فرماندار سابق خلخال) تلاش‌های زیادی را در سمت فرمانداری خود در خلخال انجام داده‌اند و امیدواریم فرماندار جدید نیز با حرکات سنجیده، همدلی با مسئولان، توجه به مردم و ادارات، منش اداری و جو صمیمی خدمت در بین دستگاه‌های اجرایی به مردم را تقویت نمایند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول