اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه خانه‌های قرآنی مازندران خبر داد

راه‌اندازی 17 اتحادیه قرآنی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران از راه‌اندازی 17 اتحادیه قرآنی در شهرستان‌های مازندران خبر داد.

راه‌اندازی 17 اتحادیه قرآنی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، بهروز کریم‌نژاد عصر امروز در جلسه اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با اشاره به برگزاری سومین جلسه هیئت مدیره چهارمین دوره اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران گفت: سومین جلسه هیئت مدیره چهارمین دوره اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران با حضور اعضا در دفتر این اتحادیه برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران به دستورالعمل‌های کمسیون‌های اتحادیه اشاره و خاطرنشان کرد: روسای کمسیون‌های اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی با انتخاب اعضای خود به فعالیت‌های تخصصی‌تری می‌پردازند.

وی به برنامه‌ریزی همایش اتحادیه‌های مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و یادآور شد: همایش اتحادیه‌های مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان‌های مازندران در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کریم‌نژاد به لزوم تلاش مضاعف برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در مازندران اشاره کرد و گفت: کسب رتبه‌های مختلف برتر کشوری توسط دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران، بیانگر توانمندی‌های دینی و قرآنی در این استان است.

جانشین مؤسسه سجادیه سرخکلا سوادکوه به راه‌اندازی 17 اتحادیه قرآنی در شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و گفت: همه شهرستان‌های مازندران دارای اتحادیه قرآنی هستند که به صورت مستقل و یا ادغام با شهرستان مجاور در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول