اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری:

قرآن مربوط به همه اعصار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری با اشاره به ویژگی‌های قرآن کریم گفت: قرآن کریم مربوط به همه افراد و همه اعصار است.

قرآن مربوط به همه اعصار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جعفر باقری در اختتامیه نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران و تعاونگران که در سالن همایش‌های ولی‌عصر (عج) فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد، ترویج قرآن کریم در جامعه را وظیفه همه افراد دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، کشور را بیمه می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری با تاکید بر انس با قرآن کریم اظهار داشت: انس و الفت با قرآن کریم سبب موفقیت و پیروزی انسان در همه شرایط می‌شود و قرآن به عنوان یک راهنما مددکار افراد است.

وی در ادامه قرآن کریم را ویژه همه افراد و همه اعصار دانست و عنوان کرد: قرآن کریم در همه برهه‌های زمان ناگفته‌هایی را به‌همراه دارد و سبب راهنمایی افراد می‌شود.

باقری با بیان اینکه پیشرفت‌های بشری که تاکنون رخ داده است در قرآن کریم ذکر شده است، گفت: بخشی از مطالب قرآن کریم که در این کتاب آسمانی بدان پرداخته شده است، حتی تا پایان دنیای مادی کشف نمی‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری با اشاره به نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران و تعاون‌گران بیان داشت: این مسابقات طی دو روز در بخش خواهران و برادران و در رشته‌های حفظ،‌ قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

باقری در پایان با اشاره به برگزیدگان این دوره از مسابقات تصریح کرد: در پایان مسابقات از نفرات برگزیده هر رشته تجلیل به‌عمل آمد و پس از آن از پنج نفر برگزیده قرآنی استان تهران تقدیر شد که از این میان دو نفر به مسابقات کشوری که در دی ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول