اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

مسئولان توجه بیشتری به رهنمودهای رهبری در زمینه اقتصاد داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به طرح اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، مسئولان توجه بیشتری به رهنمودهای ایشان در زمینه مسائل اقتصادی داشته باشند.

مسئولان توجه بیشتری به رهنمودهای رهبری در زمینه اقتصاد داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار یونس امیری امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل بصیرتی بزرگ به همه جهانیان داد و به لطف الهی ما امروز دارای یک بصیرت به روز هستیم.

وی افزود: شرایط امروز ما با زمان خود جنگ و بعد از جنگ هیچ تفاوتی نکرده و ما درحال حاضر در زمینه جنگ نرم با دشمنان خود در حال مبارزه هستیم، اما به لطف پروردگار توانسته‌ایم دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناامید کنیم.

امیری با اشاره به اینکه سال‌های زیادی است که در جنگ اقتصادی با دشمنان انقلاب اسلامی به سر می‌بریم، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی از نخستین روزهای انقلاب ما را تحریم کردند، اما به لطف خداوند ما توانستیم در همه زمینه‌ها موفق باشیم و شاهد پیشرفت‌های زیادی باشیم.

تلاش‌های دشمنان علیه ایران اسلامی نتیجه معکوس داشته است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درسال‌های اخیر در همه عرصه‌ها شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بودیم و همین مسئله سبب نگرانی  دشمنان از جمهوری اسلامی ایران شده است.

امیری با بیان اینکه دشمنان هر روز بر علیه ایران توطئه می‌کنند، یادآور شد: دشمنان دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند که به لطف خداوند برنامه‌ریزی‌هایشان برای خودشان شکست و برای اسلام پیروزی به دنبال دارد.

وی با اشاره به اهانت آمریکایی‌ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در قالب فیلمی موهن و سراسر کذب خاطرنشان کرد: توهین به پیامبر اسلام(ص) نشانه ضعف دشمنان بوده و با توجه به اینکه پیامبر اسلام‌ص) آخرین پیامبر و دین اسلام بهترین و کاملترین دین است، این توهین‌ها سبب وحدت هر چه بیشتر مسلمانان جهان می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امروز ما رهبری با تدبیر و شجاع در کشور داریم که در دنیا بی‌نظیر بوده و همه پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها مدیون رهنمودهای هوشمندانه ایشان است.

امیری با اشاره به اینکه ابتدای ماه رمضان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با توجه به شرایط کنونی کشور موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند، افزود: در بحث اقتصادی رهنمودهای  رهبری باید جدی‌تر گرفته شود زیرا در حال حاضر باید به سوی تولید ملی حرکت کنیم .

اتنهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول