اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

نرخ دلار عامل انصراف از جام باشگاه‌های آسیا بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: بالا رفتن نرخ دلار موجب شد تیم هندبال سپاهان از جام باشگاه‌های آسیا انصراف بدهد.

نرخ دلار عامل انصراف از جام باشگاه‌های آسیا بود

مجید رحیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمرینات خود را از سه ماه پیش آغاز کرده و در حال حاضر با بردی که در هفته نخست کسب کردیم از آمادگی خوبی برای ادامه رقابت‌های لیگ هندبال برخورداریم.

وی در ادامه به انصراف تیم سپاهان از حضور در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و افزود: به دو دلیل از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادیم یکی به دلیل بالا رفتن نرخ دلار و به دنبال آن افزایش هزینه‌ها که برای هر نفر از اعضای تیم روزانه در حدود 500 هزار تومان هزینه در بر می‌داشت و دیگر اینکه سایر تیم‌های آسیایی به ویژه تیم‌های عربی به خوبی خود را برای این رقابت‌ها تجهیز می‌کردند و ما به جای جام باشگاه‌های آسیا در واقع در جام باشگاه‌های اروپا شرکت می‌کردیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تاکید کرد: تیم‌های لبنانی و قطری هزینه‌های میلیاردی کرده‌اند و با آوردن بهترین بازیکنان خارجی خود را تجهیز می‌کنند و ما هم اگر قصد داریم در این رقابت‌ها حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشیم باید مانند این تیم‌ها هزینه کنیم.

وی تصریح کرد: به همین دلایل و اینکه قصد نداشتیم باز هم رتبه‌هایی پایین را در این رقابت‌ها کسب کنیم و زنگ تفریح سایر حریفان باشیم تصمیم گرفتیم از حضور در این رقابت‌ها انصراف بدهیم.

رحیم‌زاده ادامه داد: بازیکنان از این انصراف شوکه بودند اما با صحبتی که از نظر روانی با بازیکنان تیم داشتیم سعی کردیم آنان را برای حضور در رقابت‌های لیگ آماده کنیم.

وی گفت: سه نفر از بهترین بازیکنانمان به نام‌های الله‌کرم استکی، میلاد مسائلی و ایمان جمالی را برای رقابت‌های این فصل لیگ هندبال در اختیار نداریم که نبود این بازیکنان در تیم تأثیرگذار است و قصد داشتیم بازیکنان خارجی را جایگزین آنان کنیم که به دلیل بالا رفتن نرخ دلار نتوانستیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: در هفته دوم با تیم شهرداری ارومیه که از تیم‌هایی است که تازه به لیگ برتر آمده و از تیم جوانی برخوردار است بازی داریم که امیدوارم بازی خوبی را در برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در رقابت‌های این فصل هم سپاهان قهرمان می‌شود یا خیر اضافه کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم زیرا بهترین باشگاه‌های جهان هم هیچ‌گاه قول قهرمانی نمی‌دهند، اما سعی می‌کنیم بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول