اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

هدف اصلی استکبار تسلط بر منابع نفتی خلیج فارس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه استراتژی آمریکا حضور دائم در خلیج فارس است گفت:‌ کشورهای استکباری با هدف تسلط بر منابع نفتی خلیج فارس به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران هستند.

هدف اصلی استکبار تسلط بر منابع نفتی خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: کشورهای استکباری از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف تسلط بر منابع نفتی خلیج فارس با تمام توان و قوت می‌کوشند بر نظام اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

وی بیان کرد: دشمن در تمام ابعاد و زمینه‌ها تلاش می‌کند به نظام اسلامی ایران فشار وارد کند اما ایران اسلامی با بهره‌مندی از رهبری‌های خردمندانه امام خامنه‌ای و بصیرت مردم در مقابل این فشارها ایستادگی خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خاطر نشان کرد: نقش رسانه‌‌ها در مقابل جنگ نرم دشمن بر کسی پوشیده نیست و ابزار رسانه می‌تواند کمک بسیار خوبی در مقابله با جنگ و تهدیدات نرم دشمن باشد.

جمیری اضافه کرد: سپاه در تمام دوران انقلاب با داشتن نیروهای ولایی و مخلص به خوبی توانسته از وظیفه خطیر دفاع از نظام اسلامی برآید و امروز نیز با داشتن جوانانی متعهد در این عرصه به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار داشت: بیداری اسلامی شکل گفته در منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و اکنون شرایط به گونه‌ای رقم خورده که صهیونیسم و آمریکا در جهان منزوی شدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همه مناطق کشور از اهمیت بالایی برخوردار است اما مرز بیش از 700 کیلومتری با خلیج فارس، نیروگاه اتمی، پارس جنوبی و انرژی متراکم در این قسمت از جغرافیای ایران اسلامی به اهمیت استان بوشهر افزوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آمریکا همه توان خود را روی خلیج فارس متمرکز کرده است، ماموریتی که برای سپاه استان بوشهر در حراست از نظام تعریف شده متفاوت از سایر استان‌های کشور است.

جمیری اظهار داشت: خلیج فارس محور و قلب دنیاست و 32 درصد نفت جهان نیز از این منطقه تولید می‌شود، به همین دلیل استراتژی آمریکا حضور دائم برای تامین نیازمندی خود از این آبراه است.

وی ادامه داد: شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی در مقابله با سیاست‌های استکباری نسبت به دوران دفاع مقدس نیز حساس‌تر است که این مهم رسالت بسیجیان را در اجرای ماموریت‌ها دو چندان کرده است.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات یدالله مرادی، حمید خرمدل به عنوان فرمانده سپاه شهرستان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول