اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ارشاد اصفهان:

اولویت تئاتر فعال کردن سالن‌های متروک اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: اولویت تئاتر استان فعال کردن سالن‌های متروک در اصفهان است.

اولویت تئاتر فعال کردن سالن‌های متروک اصفهان است

محمود شالویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که چرا بر‌خلاف قول‌های داده شده هنوز اجرای مراسم در آمفی‌تئاتر تالار فرشچیان بر تئاتر ارجحیت دارد، اظهار کرد: در آینده سعی می‌کنیم که بیشترین برنامه‌های اجرا شده در این تالار به تئاتر اختصاص داشته باشد و برنامه‌های مناسبتی با هماهنگی در این تالار اجرا شود تا به اجرای نمایش ضربه نزند.

وی افزود: این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی‌هایی است و با جدیت به دنبال این هستیم که با تطبیق مناسب برنامه‌ها کاری کنیم که هیچ‌گونه خللی همچون روزهای گذشته در به صحنه رفتن به موقع تئاترها ایجاد نشود.

مدیرکل اداره ارشاد اصفهان درباره فعال کردن بیش از 40 سالن تئاتر در اصفهان تاکید کرد: از جشنواره اردیبهشت تئاتر تا الان حمایت‌های جدی از پلاتوهای تئاتر شده است و آنها را در اختیار انجمن نمایش قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: اداره ارشاد اصفهان 100 میلیون تومان به حساب انجمن نمایش واریز کرده است تا با برنامه‌ریزی‌های صحیح بتواند چرخه رشد تئاتر را سابقه بیشتری ببخشد که در دوره‌های قبلی سابقه نداشته است.

شالویی با توجه به اینکه از آغاز سال تاکنون هیچ سالنی در اصفهان فعال نشده است، در پاسخ به این سؤال که آیا زمانی برای فعال کردن این سالن‌ها مشخص شده است، گفت: این موضوع منطقی نیست که مشخص کنیم چند سالن تا پایان سال فعال می‌شود.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات تئاتر چیزی نیست که تنها از عهده من بربیاید بلکه همه باید دست به دست هم دهند تا این موضوع عملی شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول