اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی قزوین:

کودکان با هنرهای سنتی و صنایع دستی در قزوین آشنا شدند

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به مناسبت روز جهانی کودک، کودکان از مرکز آموزش هنرهای سنتی و صنایع دستی استان قزوین بازدید کردند و با این هنرها آشنا شدند.

کودکان با هنرهای سنتی و صنایع دستی در قزوین آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار کرد: به منظور ترویج، آموزش و آشنایی کودکان از سنین پایین و نشر فرهنگ استفاده از هنرهای سنتی و صنایع دستی از مرکز آموزش صنایع دستی (خانه تاریخی داعی) دیدن کردند.

وی با اشاره به مناسبت روز جهانی کودک از مرکز آموزش افزود: در این بازدید تعداد 170 نفر از کودکان در مقطع سنی 8 تا 12 سال پیش دبستانی و دبستانی از نزدیک با فضای تاریخی و هنرهای اصیل صنایع دستی آشنا شدند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با مهم خواندن ایجاد فضای مناسب فرهنگی در رده سنی پایین بیان کرد: با توجه به اهمیت آموزش به کودکان و معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی بر آن شدیم تا زمینه آشنایی کودکان با این هنر اصیل را فراهم کرده و با اجرای برنامه‌های مختلف در ضمن بازدید به معرفی آنها بپردازیم تا از فرآیند اثربخشی بالایی که در این دوره‌ وجود دارد استفاده کرده و آن را جزو آموخته‌های تأثیرگذار در آینده آنان کنیم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول