اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون کودکان کردستان تاکید کرد

ضرورت آشنایی کودکان با دستاوردهای انقلاب

خبرگزاری فارس: مدیر کانون کودکان و نوجوانان استان کردستان بر ضرورت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ضرورت آشنایی کودکان با دستاوردهای انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سهیلا شیخی ظهر امروز در دومین نشست ستاد دهه فجر با اشاره به تقارن ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواستار تلاش همه جانبه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایام شد.

شیخی با بیان اینکه با تبیین جایگاه ولایت و رهبری با شیوه‌های مختلف باید فلسفه انقلاب را به کودکان و نوجوانان بیاموزیم، افزود: دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی راه‌های متعددی از جمله بکارگیری جنگ‌های نرم را در پیش گرفته‌اند و هر روز با ساختن صدها ساعت برنامه تلویزیونی که از طریق ماهواره‌ها پخش می‌شود مانند یک ویروس سرطانی به فکر و ذهن کودکان و نوجوانان رخنه می‌کنند.

وی در ادامه بر اجراٰ همکاری و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی نخستین قدم برای انجام صحیح هر کاری بوده و در قالب یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده قادر خواهیم بود که سازماندهی مناسبی  برای معرفی دستاوردهای انقلاب به کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

شیخی افزود: مسئولیت خطیر ما به عنوان متولیان و مبلغان نسل کودک و نوجوان زنده نگه داشتن خاطرات و رشادت‌های‌ است که دلیرمردان انقلاب با خون خود این انقلاب را به ثمر رساندند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ بتوانیم با همکاری همدیگر برنامه‌های پرباری برای نسل سوم انقلاب  برگزار نمائیم که آنها را بیشتر با انقلاب و آرمان‌های انقلابی آشنا بکنیم.

در پایان هر کدام از شرکت‌کنندگان در جلسه به بیان نقطه نظرات خود برای بهتر برگزار کردن برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول