اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داخلی سازمان معدن و تجارت ایلام:

تمام تلاش مسئولان صرف ثبات بازار ایلام شده است

خبرگزاری فارس: معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: تمام تلاش مسئولان صرف ثبات بازار ایلام شده است.

تمام تلاش مسئولان صرف ثبات بازار ایلام شده است

جمیل شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم از سوی مسئولان امر در حوزه صنعت، معدن و تجارت به همچنین اعلایی استاندار ایلام بازار ایلام در ثبات قیمتی قرار دارد.

وی ادامه داد: این ثبات طی روزهای گذشته از روند روبه رشدی برخوردار شده که جای تقدیر از بازاریان و اصناف استان ایلام دارد.

این مسئول با اشاره به سیاست‌های اتخاذ شده در حوزه بازار ارز در مرکز اضافه کرد: ایجاد بازار مبادلات ارزی در ثبات بازار در کشور بسیار مؤثر بود.

شوهانی تصریح کرد: در حال حاضر با این طرح مسولان اقتصادی دولت تلاشی در راستای ثبات بازار انجام داده‌اند که نتایج آن برای همگان قابل لمس است.

معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در استان ایلام نیز با اجرای تدابیر لازم بازار در ثبات قیمتی بسر می‌برد که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: اکنون با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بر بازار استان ایلام هیچ مشکلی در زمینه تأمین و عرضه مایحتاج عمومی با نرخ‌های مصوب وجود ندارد.

این مسئول اضافه کرد: بازرسان این سازمان و دیگر نهادهای مرتبط با اشراف بر بازار استان مانع هرگونه کم و یا گرانفروشی کالا شده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول