اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام:

کار احداث خط آهن ایلام در سال 91 آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کار احداث خط آهن ایلام در سال 91 آغاز می‌شود.

کار احداث خط آهن ایلام در سال 91 آغاز می‌شود

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در دیداری که روزهای گذشته با مسئولان وزارت راه و شهرسازی از جمله وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت قول مساعد در راستای تحقق این مهم اخذ شد.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در دیداری چند ساعته پیرامون ایجاد خط راه آهن در استان ایلام تعهد کرد تا سال 91 این پروژه در استان کلنگ‌زنی شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: همچنین در این دیدار در خصوص دیگر پروژه‌های حوزه راه از جمله تونل قلاجه، چهار بانده کردن محور راه کربلا در استان ایلام و... بحث و تبادل نظر شد.

شوهانی تصریح کرد: استان در حال توسعه ایلام بیش از هر چیز دیگری نیازمند توسعه راه‌های ارتباطی برای خروج از وضعیت بن‌بست جغرافیایی است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مختلفی از سوی مسئولان تدوین و طراحی شده است.

وی ادامه داد: من هم به سهم خود در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راستا تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول