اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

ورزش یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ورزش را یکی از شاخص‌های رشد و توسعه یافتگی جوامع امروزی اعلام کرد.

ورزش یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برای توسعه ورزش استان زنجان بر اهمیت ورزش در جامعه امروز تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه ورزش به توسعه اجتماعی استان هم کمک شایان توجهی می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه یافتگی در استان زنجان افزود: توسعه استان زنجان باید به صورت همه جانبه انجام شود که ورزش هم جزئی از این توسعه یافتگی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: ورزش بر روحیه و در نتیجه بر نشاط اجتماعی جامعه تاثیر مستقیم می‌گذارد بنابراین باید در ورزش سرمایه‌گذاری کرد.

وی شناخته شدن و معرفی استان را از دیگر فواید وارد شدن در ورزش قهرمانی اعلام کرد و گفت: هر چند برخی صنایع به نام استان زنجان شناخته می‌شوند ولی باید قبول کرد که این استان با این عناوین در سطح کشور مطرح نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعالیت یک هزار 200 واحد صنعتی در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: یک هزار و 500 واحد صنعتی دیگر هم به زودی به این جمع اضافه می‌شوند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت صنایع استان زنجان در ورزش تاکید و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت باید به صورت راهبردی و هدفمند انجام شود.

معصومی به متفاوت بودن امکانات واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: هر چند برخی صنایع توان حمایت از برخی ورزش‌ها را دارند ولی برای وارد کردن واحدهای صنعتی کوچک باید آنها را تجمیع کرد.

وی ورزش را یکی از شاخص‌های رشد و توسعه یافتگی جوامع عنوان کرد و افزود: استان زنجان باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

در ادامه این جلسه رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان با استقبال از جلسه تشکیل شده تصریح کرد: این جلسه باید چند سال پیش تشکیل می‌شد.

سجاد نباتچیان بر متفاوت بودن توان صنایع فعال در سطح استان زنجان تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی صندوق بهترین روش استفاده از توان صنایع استان در ورزش است.

وی به مشکلات به وجود آمده در سال جاری برای صنعتگران اشاره کرد و افزود: صنعتگران با وجود همه این مشکلات باید برای کمک به ورزش استان وارد شوند، چرا که کمک به ورزش در واقع کمک به فرزندان خود صنعتگران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول