اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

پرداختن به موضوع بیکاری اولویت کاری مدیران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: پرداختن به موضوع بی‌کاری و مسئله فقر که منجر به آسیب‌های اجتماعی می‌شود باید یکی از اولویت‌های مهم کاری مدیران قرار گیرد.

پرداختن به موضوع بیکاری اولویت کاری مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان محمداکبر چاکرزهی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سراوان با حضور سید منصور بزرگزاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و دیگر اعضا در فرمانداری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اشتغال به عنوان یک حساسیت و اهمیت و نیاز شهرستان سراوان محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیام امسال رهبر معظم انقلاب، پرداختن به موضوع بیکاری و مسئله فقر که منجر به آسیب‌های اجتماعی می‌شود باید یکی از اولویت‌های مهم کاری مدیران قرار گیرد.

فرماندار سراوان بیان کرد: شهرستان سراوان دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه رفع مشکل بیکاری است که در این ارتباط باید از توان بخش خصوصی با ارائه تسهیلات بانکی در مسیر ایجاد اشتغال، گام‌های مؤثر و جدی برداریم.

چاکرزهی تأکید کرد: باید نسبت به شناسایی افراد جویای کار و هدایت به مراجعان همچون صندوق مهر امام رضا (ع) که فرصتی استثنایی به شمار می‌آید، تلاش کنیم.

وی بیان داشت: در این راستا توجه به مناطق روستایی و ایجاد اشتغال برای روستاییان در زمینه جلوگیری از مهاجرت به شهرها و توسعه‌دادن خدمات در روستاها یکی از مهم‌ترین رسالت صندوق مهر امام رضا (ع) است.

فرماندار سراوان خواستار تلاش و توجه بیشتر به این موضوع از سوی دست‌اندرکاران صندوق شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول