اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام رئیس جمهور به جشنواره فیلم کودک و نوجوان:

تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان نگاه‎ها را متوجه ارزش‎های جوانان می‎کند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور طی پیامی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان آورده است: جشنواره کودک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و حرکت در جهت تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان نیز می‎تواند نگاه‎ها را متوجه نبوغ و ارزش‎های جوانان ما کند.

تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان نگاه‎ها را متوجه ارزش‎های جوانان می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک و نوجوان، رئیس جمهور طی پیامی به بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان اعلام کرد: جشنواره فیلم کودک در پرتو عزمی همگانی می‎تواند پاسخگوی نیازهای انسان‎های حقیقت جو باشد.

محمود احمدی نژاد در این پیام تصریح کرده است: با برگزاری این جشنواره بزرگ، بار دیگر بهار سینمای کودک و نوجوان را در دیار هنرپرور اصفهان جشن می‎گیریم تا شاهد درخشش و بالندگی هنرمندان جوان کشور عزیزمان باشیم.

در ادامه این پیام آورده شده است: این رویداد فرهنگی ارزشمند که در پرتو عزمی همگانی و با بهره‎گیری از آموزه‎های غنی و متعالی معارف اسلامی انجام می‎پذیرد، می‎تواند پاسخگوی نیازهای انسان‎های آزاده و حقیقت جو در گستره عالم باشد که تشنه هنری ناب با ویژگی‎های اخلاقی و انسانی‎اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: با توجه به اینکه هنر تصویری و تأثیرگذار سینمای کودک و نوجوان ایران جایگاهی شایسته در سطح جهان دارد، این جشنواره از اهمیت ویژه‎ای برخوردار بوده و فرصت مغتنمی برای دستیابی به نیازهای هنری و فرهنگی پویاترین قشر جامعه یعنی کودکان و نوجوانان است که سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: ما امروز شاهد رشد علمی کشور در همه عرصه‎ها هستیم، حرکت نویدبخش در حوزه‎های فرهنگی و هنری نیز در سایه توجهات ویژه به هنرمندان جوان اوج می‌گیرد و بدون شک همان‌گونه که تلاش‎های ثمر بخش علمی نخبگان ما الهام بخش بسیاری از کشورهای جهان شده، حرکت در جهت تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان نیز می‎تواند نگاه‎ها را متوجه نبوغ و ارزش‎های جوانان ما کند.

رئیس جمهور در بخش پایانی پیام خود خطاب به جشنواره کودک و نوجوان آورده است: با آرزوی توفیق روز افزون برای همه دست‌اندرکاران این جشنواره با ارزش، امیدوارم کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان با بهره‎گیری بیشتر از فرهنگ زلال و انسان ساز اسلام و با همت و تلاش مضاعف، الگوی بی بدیلی برای همه کودکان و نوجوانان سراسر عالم باشند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول