اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

پیشرفت‌ها از برکت فرهنگ عاشورا و ایثار شهدا است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی از برکت فرهنگ عاشورا و ایثار شهدا است.

پیشرفت‌ها از برکت فرهنگ عاشورا و ایثار شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان در دیدار مسئولان شهرستان پاکدشت با خانواده شهیدان علی و مرتضی سیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مردم است و کوچک‌ترین وظیفه ما ادای احترام به خانواده معظم شهدا است.

شهردار فرون‌آباد با بیان اینکه ما با حضور در منزل شهدا که محل رشد و تربیت آنان است، خودمان را متبرک می‌سازیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم افکار و اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کنیم.

علیان با تاکید بر اینکه موجودیت انقلاب اسلامی مدیون فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنها است، بیان داشت: گرامیداشت شهدا و بازگو کردن رشادت‌آفرینی شهدای انقلاب از ضروریات امروز جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد و اینکه اگر امروز ایران اسلامی از اقتدار بالا در عرصه‌های مختلف برخوردار است، از برکات فرهنگ عاشورا و ایثار شهدا است.

شهردار فرون‌آباد شهدا را موجب اقتدار و استقلال ایران اسلامی خواند و جانبازان و ایثارگران را ذخائر با ارزشی برای انقلاب دانست.

این گزارش حاکی است، مسئولان شهرستان پاکدشت در تداوم دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و در راستای تجلیل از خانواده معظم شهدای والامقام و به منظور زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس با حضور در بیت شهیدان علی و مرتضی سیری با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی فرماندار و معاونان فرماندار پاکدشت، نجفی بخشدار مرکزی، سید جمال نیکجو فرماندهی انتظامی و اصغری فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت و جمع کثیری از مسئولان ادارات شهرستان پاکدشت در این دیدار حضور داشتند و در پایان از خانواده معظم شهیدان سیری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول