اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

نگاه منفی به تولید مانع پیشرفت است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: نگاه بدبینانه و منفی به تولید و سرمایه‌گذاری به ویژه سرمایه‌گذاران (صاحبان کارخانه) مانع پیشرفت، توسعه و آبادانی شده است.

نگاه منفی به تولید مانع پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی در جلسه‌ای که با حضور مدیران منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و تعدادی از مدیران و سرمایه‌گذاران بخش‌های تولیدی منطقه در محل فرمانداری به منظور بررسی مشکلات و موانع و فرایندهای کاری و توسعه‌ای برگزار شد با اشاره به مشکلات مطرح شده، اظهار داشت: نگاه منفی به تولید و صاحبان سرمایه، مسئله‌ای فرهنگی است که تقریبا در تمام مناطق کشور حاکم بوده و برای رفع مشکلات باید بتوان این نوع دیدگاه را از جامعه حذف کرد.

وی ریشه بسیاری از استمرار کاستی‌ها، مشکلات و موانع تولید را وجود همین نگاه در بین مردم، مسئولان و مدیران ذکر کرد که تنها راه اساسی برای رفع مشکلات در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی نیز حذف این نگرش فرهنگی از اذهان مختلف جامعه است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با تأکید بر اینکه بسیاری از مشکلات از جمله موضوع عدم پرداخت تسهیلات بانکی به صاحبان سرمایه و فرآیندهای پیچیده اداری موضوعی ملی و سراسری است، تصریح کرد: ما در استانداری آماده‌ایم تک تک مشکلات و موانع را در چارچوب ضوابط قانونی پیگیری و رفع کنیم و در این راه تمام توان خود را بکار خواهیم بست.

نارویی از مدیران منطقه آزاد تجاری صنعتی و فرمانداری چابهار خواست مشکلات مطرح شده در این جلسه را به صورت مکتوب به همراه بررسی‌های کارشناسی شده و راهکارهایی قانونی به استانداری ارسال کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

تخصیص و پرداخت تسهیلات، رفع فرآیندهای پیچیده و زمانبر اداری، ایجاد زیرساخت‌های مستقل برق، آب و گاز برای منطقه آزاد، بخشش تاخیرها و جریمه‌های بانکی، حل مشکل اختصاص تسهیلات ارزی، حل مشکل سهمیه سوخت و چندین موضوع دیگر از جمله مهم‌ترین مشکلات فعالان اقتصادی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار بود که با استاندار سیستان‌وبلوچستان در میان گذاشته شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول