اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

آهنگ کند پیشرفت فیزیکی تالار مرکزی گرگان/ رشد 8 درصدی پروژه قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر گرگان از وضعیت نامناسب پروژه تالار مرکزی شهر گرگان گله کرد و گفت: این پروژه با آهنگ کند پیشرفت فیزیکی همراه است و رشد هشت درصدی پروژه اصلا قابل قبول نیست.

آهنگ کند پیشرفت فیزیکی تالار مرکزی گرگان/ رشد 8 درصدی پروژه قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر گرگان اظهار داشت: وضعیت اجرای پروژه تالار مرکزی گرگان مناسب نیست و فکر نمی‌کنم این طرح به زودی به نتیجه برسد لذا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان لازم است تا با توجه به کاستی‌های روند اجرایی پروژه، زمان‌بندی مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به شورا ارائه دهد تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: با وجودی که حدود تقریبا دو سال مفید از وضعیت پروژه می‌گذرد شورای شهر گرگان به شرط به نتیجه رسیدن طرح، اراضی شهروندان را خریداری و عده زیادی نیز برای به ثمر نشستن این تالار بی‌خانمان شدند و این امر با این انگیزه که یک پارک و فضای سبز عمومی به منطقه پرتراکم منطقه امام‌رضای شهرستان گرگان و محیط پیرامون اضافه شود مورد موافقت قرار گرفت.

عضو شورای شهر گرگان متذکر شد: ما بر حسب اینکه وجود این مرکز فرهنگی می‌توانست و هنوز هم می‌تواند نقش مؤثری در پاسخگویی به نیازهای شهر و آن منطقه داشته باشد با این پروژه موافقت کردیم.

چراغعلی یادآور شد: وضعیت پیشرفت فیزیکی کند تالار مرکزی نشان می‌دهد که ممکن است این پروژه میراثی شود و مانند کارهای ناتمام دیگر به تاریخ بپیوندد.

وی اجرای این پروژه را یک تکلیف برشمرد و بیان داشت: افرادی برای این پروژه پای کار هستند اما روند نامطلوب آن نشان می‌دهد که این کار به سختی پیش می‌رود و ما باید در این زمینه تصمیم مناسبی بگیریم چرا که از دیدگاه فنی و مهندسی با پایان یافتن عمر دوره شورای شهر فعلی گرگان و تعویض شهردار گرگان مطمئن هستم این پروژه دچار شوک خواهد شد.

عضو شورای شهر گرگان متذکر شد: اگر از نگاه مدیریتی به این قضیه بنگریم معتقدم این پروژه با پیشرفت فیزیکی کمتر از هشت درصد که در مدت دو سال و نیم اتفاق افتاده، بیش از 12 سال دیگر به طول بینجامد.

چراغعلی افزود: اکنون شمع‌کوبی برای اجرای پروژه در حال انجام است و کارهای مشاوره و طراحی تالار مرکزی گرگان تمام شده و در حال اجراست.

وی در پایان اظهار داشت: یک ایراد قانونی به کار وارد است به لحاظ اینکه بر اساس اجرای مصوبه اقدام نشده و این طرح مشمول زمان زیادی شد، در حالی که تصمیم بر این بود که اسکلت ساختمان در یک مقطعی به اتمام برسد اما باید اکنون این مصوبه را برای تمدید مجدد مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول